سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گهواره‌ای که به بدن پدر و مادر کودک وصل می‌شود + تصاویر

وسایل اتصال به بدن پدر و مادر برای نگه‌داری کودک متنوع است اما در حال حاضر گهواره‌ای مناسب ستون فقرات و کمر پدر و مادر طراحی شده است که ارتباط عاطفی والدین و کودک را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ برای اینکه کودک را راحت‌تر بغل کنید وسایلی برای آویزان کردن کودک به بدن پدر و مادر وجود دارد، اما وسیله جدیدی به نام lift ساخته شده کهمانند یک گهواره به بدن پدر و مادر وصل می‌شود و مزایای بیشتری نسبت به وسایل کنونی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. 



شاید بعضی از وسایل موجود در بازار دارای سگک‌هایی باشد که باعث آزار و اذیت شوند.

این وسیله احساس آرامش و پشتیبانی را به کمک لمس بدن پدر و مادر به کودک القا می‌کند با طراحی خاصی که این وسیله دارد به کمر پدر و مادر فشاری وارد نمی‌شود و بسیار سبک است و همچنین قابل شستشو است و در رنگ‌های مختلف موجود است.



این وسیله به دلیل کششی که دارد به گردن و ستون فقرات کودک نیز فشاری وارد نمی‌کند و مانند یک گهواره برای خواب کودک می‌ماند؛‌همچنین باعث ارتباط چشمی بین والدین و نوزاد می‌شود که بسیار حائز اهمیت است و به کودک احساس آرامش می‌دهد، لازم به ذکر است این وسیله برای کودکان از بدو تولد تا دون سالگی طراحی شده،‌ شما با این وسیله به راحتی می‌توانید کارهای دیگری مانند حمل ساک دستی را به راحتی انجام دهید.


انتهای پیام/
برچسب ها: گهواره ، کودک ، ستون فقرات ، کمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.