سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرزاد خبر داد

نظارت مستمر بر پایانه‌های مسافربری توسط سازمان راهداری

معاون دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: افزایش نظارت و کنترل مستمر از پایانه‌های مسافربری استان‌ها و شهرستان‌ها در تابستان انجام می‌شود.

نیما شهرزاد، معاون دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح‌های تابستانی خاصی در سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای انجام نشده است، گفت: به دلیل افزایش میزان جابه‌جایی مسافران و اشغال تمامی صندلی‌ها، کلیه ادارات استان‌ها آمادگی ضمنی دارند.
 
وی در ادامه افزود: افزایش نظارت و کنترل مستمر از پایانه‌های مسافربری استان‌ها و شهرستان‌ها در تابستان انجام می‌شود.  
 
معاون دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه حداکثر استفاده از فروش اینترنتی در این بخش انجام می‌شود، گفت: مسافران می‌توانند از سایت www.payaneh.ir  و www.mosaferyar.ir   بلیت‌های خود را خریداری کنند.
 
شهرزاد در ادامه تصریح کرد: نظارت مستمر از ناوگان‌ها توسط مدیران فنی شرکت‌ها وجود دارد و به دلیل حساسیت‌هایی که در این بخش است این اقدام با نظارت بیشتری از سوی مدیران صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه پیک سفری نوروزی با تابستان متفاوت است، گفت: استفاده حداکثری از توان شرکت‌ها در فصل تابستان انجام و نظارت به صورت محسوس و غیرمحسوس در این روزها انجام می‌شود.
 
معاون دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: در صورتی که مسافران از پایانه‌های مسافربری شکایت داشته باشند، دفتر نمایندگی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل مسافربری برای رسیدگی در پایانه‌ها وجود دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.