سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تدوین پیش نویس سند ملی مشاوره ازدواج تا 5 ماه آینده

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: پیش نویس سند ملی مشاوره همسر گزینی و ازدواج تا آذر ماه سال جاری تدوین می‌شود.

 بهمن بهمنی مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره همسر گزینی و ازدواج طرح ملی سند ملی مشاوره ازدواج ایجاد شده  است.

وی در خصوص زمان تدوین پیش نویس این طرح اظهار کرد: پیش نویس سند ملی مشاوره ازدواج و همسر گزینی تا 5 ماه آ‌ینده تدوین خواهد شد.

بهمنی در ادامه در خصوص چگونگی تدوین و ارائه آن افزود: با توجه به فراخوان اعلام شده به کلیه روان‌شناسان متخصص و صاحب نظران در خصوص اطلاعات ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، همایش به طور ملی برگزار و سپس سند ملی مشاوره همسر گزینی تدوین و ارائه می‌شود.
 
مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در پایان با اشاره به این که روان‌شناسان و صاحب نظران می‌توانند برای شرکت در این فراخوان به پورتال وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنند خاطرنشان کرد: روان‌شناسان متخصص و صاحب‌ نظران می‌توانند در این فراخوان درباره نظریه، رویکرد ابزار مورد استفاده خود برای ارائه خدمات مشاوره ازدواج توضیح دهند و در صورت نگارش کتاب و یا مقاله و انجام سخنرانی در این زمینه، اسامی آن‌ها را اعلام کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ازدواج ، سند ، مشاوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۷:۴۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۳
اگه این طرح قبلا جایی تجربی دریک سطح کوچک انجام شده ونتیجه داده خوبه وگرنه نمیشه یک جامعهرو درگیر یک همچنین طرح های بدون پشتوانه ای کردش
حسین
۰۹:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۳
به نظرم گزینه اصلی ذکر کنید بهتر است مثل ایجاد شغل -مسکن -وسایل رفاهی -کاهش تورم -.....