سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأیید خبر کشته‌شدن یکی از سران ارتش آزاد سوریه در اردن

یک منبع اردنی امروزخبر کشته شدن "ماهر رحال" از فرماندهان ارتش آزاد سوریه را تأیید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، یک منبع اردنی امروز یکشنبه خبر کشته شدن "ماهر رحال" از فرماندهان ارتش آزاد سوریه را در روز جمعه در عمان پایتخت اردن تأیید کرد و اعلام نمود که دستگاه‌های امنیتی اردن با این حادثه به مانند حادثه‌ای جنایی برخورد می‌نمایند.

خبرگزاری فرانسه از قول این منبع که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد: یک گروه امنیتی متخصص، قضیه کشته شدن "ماهر رحال" را در منطقه ابونصیر در شمال عمان پایتخت اردن پیگیری می‌کند.

این منبع خبری با اعلام اینکه دستگاه‌های امنیتی با این حادثه به مانند حادثه‌ای جنایی برخورد می کنند افزود: دستگاه‌های امنیتی هیچ نشانه‌ای ندارند که نشان دهد این حادثه با انگیزه‌های سیاسی انجام شده است.

از سوی دیگر ائتلاف ملی نیروهای مخالف سوری در بیانیه‌ای که آن را در پایگاه اینترنتی خود منتشر ساخته، ترور "ماهر رحال" از فرماندهان ارتش آزاد سوریه را محکوم نمود و مدعی شد که دولت اسد مسئول این جنایت است.

ائتلاف ملی مخالفان سوری همچنین  با درخواست از دولت اردن برای انجام تحقیقی جدی درباره این حادثه اعلام کرد: اطمینان دارد که دولت اردن می‌تواند حقایق و جزئیات این حادثه را پیدا نموده و عاملان آن را به سرعت دستگیر نماید.


انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، ارتش ، آزاد ، اردن ، کشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.