سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

طرح ملی تحول نظام سلامت معضل زیرمیزی را برطرف می‌کند

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان شهرستان آرادان گفت: در خردادماه، بیش از 70 درصد میزان پذیرش بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) آرادان افزایش داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، «وحید نداف» در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان آرادان با اعلام این خبر، گفت: بیمارستان امام حسین آرادان هم‌اکنون در شرایط مطلوبی به سر می‌برد و راه پیشرفت برای بیمارستان با جذب نیرو برای تکمیل کادر درمان بازتر می‌شود.

وی ادامه داد: مردم شهرستان آرادان نیز می‌توانند با مراجعه به بیمارستان آرادان برای انجام امور درمانی سبب پیشرفت این بیمارستان شوند.

رئیس بیمارستان امام حسین آرادان تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت مزایای بسیاری دارد که در صورت اجرای کامل منافع بسیاری برای بیماران دارد.

وی ادامه داد: در مرحله‌ی نخست بحث کاهش پرداخت هزینه از سوی بیماران است که هزینه‌ی درمان بیماران به تنها 10 در صد کل هزینه‌ی درمان می‌رسد و در مرحله‌ی دوم بیمارانی که دفترچه‌ی بیمه ندارند از سوی اداره‌ی بیمه‌ی سلامت برای آنان دفترچه صادر می‌شود.

نداف گفت: اجرای این طرح سبب می‌شود که بیمارستان‌های دولتی با بیمارستان‌های خصوصی وارد رقابت شوند و خدمات بهتری را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از محاسن اجرای این طرح تجمیع پزشکان متخصص در کلینیک‌های درمانی است که توسط بیمارستان‌ها دایر می‌شود و در این صورت پزشکان متخصص نمی‌توانند برای انجام عمل‌های جراحی زیرمیزی دریافت کنند. هم‌چنین از این پس به متخصص‌های جدیدالورود اجازه‌ی راه‌اندازی مطب داده نمی‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: سمنان ، سلامت ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.