سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان: نرخ سزارین در استان را به 35 درصد کاهش می دهیم.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان بعد از تهران بزرگترین ارائه دهنده ی خدمات در کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علی اعتصامي پور در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که بخش درمان تامين اجتماعی استان اصفهان بعد از تهران بزرگترين ارائه کننده خدمات درمانی در کشور است اظهار کرد: شوراي هماهنگي درمان استان برای تعیین نرخ ويزيت ها راه اندازی شده و بزودی شورایی راه اندازی می شود که در راستای ارتقا و نظارت بر درمان، با با بیمه ها همسو خواهد بود.

وی یادآور شد: در بخش درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی دارای سه بیمارستان با 786 تخت مصوب و 26 پلی کلینیک می باشد و همچنین در این بخش سازمان تامین اجتماعی به رشد سه درصدی رسیده است.

اعتصامی پور ضمن اشاره به 63 درصد از افراد استان که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند عنوان کرد: در استان حدود 3 میلیون و 154 هزار نفر مستمری بگیر و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی در رابطه با اقدامات سازمان تامین اجتماعی به افتتاح فاز دوم اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، احداث پلی کلینیک تخصصی سالمندان، تعهد برای بیمه سلامت و تامین اجتماعی اطفال تا دو ماه آینده، برنامه ریزی برای ساخت مرکز درمانی با مساحتی بیش از 3 هزار متر مربع در بخش تیران و کرون و خوانسار توسط خیرین اشاره کرد.

اعتصامی پور ضمن ابراز امیدواری از کاهش نرخ سزارین در استان تصریح کرد: نرخ سزارین در استان در حال حاضر بالای 65 درصد است که امید است به زیر 35 درصد برسد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، نرخ ، سزارین ، در ، استان ، با ، 35 ، درصد ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.