سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

قراردادهای بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن ثبت و تمدید شد

کادر فنی، بازیکنان جدید و نیز فصل گذشته تیم ذوب آهن اصفهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قراردادهای خود را تمدید و ثبت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان اصفهان؛ یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی، حسن استکی و سید مجتبی حسینی به عنوان مربی، ˈداوود فناییˈ مربی دروازه بان ها و ˈعلی اصغر قربان علی پورˈ نیز به عنوان مربی بدنساز با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان به مدت یک فصل قرارداد خود با ذوب آهن را تمدید کردند.
همچنین بازیکنان جدید تیم ذوب آهن اصفهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را ثبت کردند.
در سهمیه بزرگسالان، ˈمصطفی شجاعیˈ ،ˈمحمد باقر صادقیˈ و ˈابوالقاسم دهنویˈ به مدت یک فصل، ˈهادی محمدیˈ به مدت دو فصل و ˈمهرداد قنبریˈ نیز برای سه فصل قرارداد خود را ثبت کردند.
در زیر 23 سال نیز ˈحجت حق وردیˈ ، ˈدانیال اسماعیل فرˈ و ˈصائب محبیˈ هر سه قراردادهای خود را با این باشگاه برای سه فصل دیگر امضا کردند.
پیمان سلمانی در رده امید برای دو فصل و ˈمحمد رضا عباسیˈ و ˈمحمد بائوجˈ نیز در جوانان به ترتیب برای سه فصل و دو فصل قراردادهای خود را به ثبت رساندند.
تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را تمدید کردند.
در سهمیه بزرگسالان ˈرجب زادهˈ ، ˈسینا عشوریˈ ، ˈکارلوس سانتوسˈ و ˈاسماعیل فرهادیˈ برای یک فصل، ˈمرتضی تبریزیˈ به مدت دو فصل دیگر و ˈمحمد رشید مظاهریˈ و ˈفرید مختاریˈ نیز برای سه فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کردند.

در سهمیه زیر 23 سال نیز ˈاکبر ایمانیˈ برای یک فصل و ˈامیر مقداد مالکیˈ و ˈامین نصیریˈ برای سه فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کردند.  /س


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.