سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقتدایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حتی یک چرخ ماشین هم برای استانداری خوزستان نخریده‌ایم چه برسد به خودروی خارجی

استاندار خوزستان خبر "خرید چند دستگاه اتومبیل خارجی برای استانداری این استان" را تکذیب کرد و گفت: ما حتی یک چرخ ماشین هم برای استانداری نخریده‌ایم چه برسد به چند دستگاه اتومبیل خارجی.

"عبدالحسین مقتدایی" استاندار خوزستان در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره انتشار خبری مبنی بر خرید چند دستگاه اتومبیل خارجی از سوی استانداری این استان برای مدیران استانی در یکی از روزنامه‌های کشور گفت: ما حتی یک چرخ ماشین هم برای استانداری نخریده‌ایم چه برسد به چند دستگاه اتومبیل خارجی لذا بنده قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم.
 
وی با اشاره به انتشار اخباری کذب پیرامون استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: درج خبری مبنی بر اینکه یکی از فرمانداران خوزستان بخشنامه‌ای را جهت حضور الزامی کارمندان در مراسم "قرائت دعای کمیل" ابلاغ کرده است نیز کذب محض است و صحت ندارد.  
 
مقتدایی تاکید کرد: بنده به رسانه‌ها و اهالی قلم توصیه می‌کنم که حواسشان را در نشر اخبار جمع کنند و نهایت دقت را به کار برند زیرا در شرایط فعلی، نه خودرویی از سوی استانداری خوزستان خریداری شده و نه فرمانداری دستور حضور کارمندان را برای حضور در مراسم قرائت دعای کمیل صادر کرده است.

گفتنی است یکی از روزنامه‌های داخلی، در شماره امروز خود نوشت: "تعدادی از ادارات در خوزستان اقدام به خريد اتومبيل‌های خارجی وارداتی با قيمت‌های كلان برای مديران خود جهت تردد در سطح شهر نموده‌اند. درحالی كه با همين قيمت قادر به خريد تعداد بيشتر اتومبيل داخلی با كيفيت خوب هستند. در شرايطی كه تأكيد رهبر انقلاب و رئيس‌جمهور بر تقويت توليدات داخلی و اقتصاد مقاومتی است معلوم نيست با چه توجيهی در شرايط تحريم پول بيت المال اين چنين اتلاف می‌شود."

انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان ، خرید ، خودرو ، چرخ ، ماشین ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.