معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره
به اینکه قانونمندی، توسعه و اجرا، تعرفهها، کیفیت سرویس، پشتیبانی و بویژه رضایتمندی
مشتریان از شاخصهای ارزیابی اپراتورهاست، افزود: در این ارزیابی شرکتهای ندا گستر صبا،
پیشگامان توسعه ارتباطات، عصر انتقال دادهها به ترتیب رتبههای چهارم، پنجم و ششم
و شرکتهای داده پردازی فنآوا و انتقال دادههای رهام داتک بطور مشترک رتبه هفتم و
شرکت مخابرات ایران رتبه هشتم را کسب کردند.
وی در باره استفاده از سایر روشها در کنار نظرسنجی
از مشترکین و مشارکت آنها در این ارزیابیها اظهار کرد: بزودی سامانه ارزیابی دورهای
اپراتورها در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راهاندازی خواهد شد و
مشترکین میتوانند با همکاری و مشارکت در نظرسنجیهای این سازمان و با پاسخگویی دقیق
به سوالات طرح شده در حوزه خدمات اینترنت پرسرعت در ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء سطح
کیفی و کمی خدمات سهیم باشند.
انتهای پیام/