سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی از سوی کهریزک به مهربانی شما چشم دوخته

در ماه مبارک رمضان فرشته ها برای آزادی انسانها از دستان شیطان وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این ماه فر صتی است برای دستگیری از نیازمندان و تزکیه نفس که این امر محقق  نمی شود مگر با انفاق وتوجه به نیازمندان امام حسین عليه السلام می فرماید: هر كس در ماه رمضان صدقه‏اى بدهد خداوند هفتاد نوع بلا را از او دور مى‏كند.  
آسایشگاه خیریه کهریزک ،مامنی مطمئن برای نیازمندان واقعی جامعه بوده و همه مسلمانان نیک اندیش و خیرخواه می توانند در داخل و خارج از کشور حامی ساکنین این مجموعه (که شامل 1750نفر معلول ، سالمند و افراد مبتلا به ام اس است) باشند و در توانبخشی و درمان این عزیزان نقش مهمی را ایفا نمایند.

بر اساس این گزارش آسایشگاه خیریه کهریزک  در تاریخ 1352/5/2 در مساحتی بالغ بر 28000 مترمربع (اهدائی مرحوم حاج حسن محمدی ) در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، احداث شدبه گونه ای که امروزه این محل با وسعت حدود  420 هزارمترمربعزمینبا بناهای زیبا و کاربری های مختلف و....در خدمت مددجویان عزیز می‌باشد .

از جمله اهداف  این موسسه خیریه  می توان به نگهداری، درمان و توانبخشی از معلولان ،سالمندان و بیماران مبتلا به ام.اس بی بضاعت و تلاش برای پیشگیری از پیشرفت ضایعه ها و تسکین درد آنها،تأسیس و راه اندازی و تجهیز کلینیک، درمانگاه وبخشهای بستری به منظور ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی به بیماران نیازمند،کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان و حوادث غیرمترقبه در حد امکان،برنامه ریزی و تشکیل گروههای نیکوکاری برای خدمت به مددجویان و جلب کمک های نقدی و غیرنقدی،جمع آوری اطلاعات علمی، تحقیقی از سایر مراکز خیریه مشابه داخل و خارج کشور به منظور ارتقاء سطح علمی و خدماتی،تشکیل کلاس و دوره های آموزشی(ضمن خدمت)کارکنان در سطوح مختلف به منظور ارتقای سطح علمی آنان و خدمت به مددجویان،ایجاد محیط امن برای زندگی معلولان و سالمندان وارتقاء سطح سلامت معلولان از نظر جسمانی و روانی اشاره نمود.

لازم به ذکر است ،هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی در این موسسه  سهمی ندارد و کسی حق برداشت مبلغی به عنوان سهم یا سود نخواهد داشت و تمام  هزینه های آن توسط خیرین و نیکوکاران تأمین می شود و تمام آن برای اهداف موسسه به کار گرفته می شود.

از شما نیک اندیشان وخیرین عزیز در خارج و داخل کشور دعوت به عمل می آید تا در راستای حمایت از معلولین ، سالمندان و بیماران مبتلا به ام اس هدایا و نذورات خود را به شماره حسابهای ذیل واریز نمایید .

سپهر بانک صادرات، شماره حساب 0100580058008 شعبه باقرشهر، کد شعبه  1248

بانک ملی سیبا، شماره حساب 0102708340006 شعبه استاد نجات الهی ، کد شعبه 452

بانک ملت جاری، شماره حساب 32587/42 شعبهچهارراهولیعصر(عج) ،کدشعبه 6201/8

بانک اقتصاد نوین شماره حساب 1-5110110-750-117 شعبه شیراز شمالی ، کد شعبه 117

ویا با شماره تلفن  42114تماس حاصل فرمایید و قدمی هرچند کوچک ، در این خانه ی پر مهر بگذارید.

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: کهریزک ، معلول ، کمک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.