سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله گروه‌های مسلح به فرودگاه بين المللی طرابلس/ درگيری شديد پروازها را مختل کرد

گروه های مسلح به فرودگاه بین المللی طرابلس حمله کرده اند و صدای شلیک سلاح های نیمه سنگین در منطقه به گوش می رسد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود در لیبی اعلام کرد گروه های مسلح به فرودگاه بین المللی طرابلس حمله کرده اند و صدای شلیک سلاح های نیمه سنگین در منطقه به گوش می رسد.

 خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد مقامات فرودگاه بین المللی طرابلس، پایتخت لیبی روز یکشنبه از بروز درگیری شدید در اطراف این فرودگاه خبر دادند. 

این درگیری ها پس از آن بروز کرد که شبه نظامیان  - که کنترل فرودگاه بین المللی طرابلس را در دست دارند- مورد حمله گروههای رقیب واقع شدند. 

به گفته یکی از مسئولان فرودگاه، " حدود ساعت 6:00 صبح امروز به وقت محلی چند راکت به اطراف فرودگاه اصابت کرد " که موجب اختلال در برنامه پروازها شد. 

این مقام افزود:" در پی شلیک راکت به فرودگاه، درگیری بین شبه نظامیان زنتان که کنترل فرودگاه را در دست دارند، و رقبای آنها که می خواهند این گروه را از فرودگاه بیرون برانند، بروز کرد."
 
شبه نظامیان زنتان ، حامیان اصلی لیبرال هایی هستند که با اسلام گرایان قدرتمند می جنگند. کشور لیبی در پی برکناری معمر قذافی ، دیکتاتور سابق در سال 2011 همچنان با خلاء قدرت رو به رو است.


انتهای پیام/

برچسب ها: لیبی ، فرودگاه ، حمله ، مسلح ، شلیک ، اسلحه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.