سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

برگزاری همایش ملی بزرگداشت آقا نجفی قوچانی درخراسان شمالی

برگزاری همایش ملی بزرگداشت آقا نجفی قوچانی با مشارکت دستگاه های مختلف و دانشگاه علوم پزشکی در استان 13 و14 شهریورماه برگزار می شود


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان ، مدیر روابط عمومی گفت: نیمه اول مرداد ماه سال جاری ، آخرین فرصت ارسال اصل و خلاصه مقالات و ثبت نام در سایت دبیرخانه این همایش به نشانی khsh.farhang.gov.ir است.

عبدا...شکریان اظهارداشت : این همایش در محورهای مختلف دینی و حوزوی،ادبی، فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و تاریخی و سیاسی برگزار می شود .

وی افزود : نیمه دوم مرداد ماه سال جاری نیز نتایج داوری مقالات اعلام می شود و همایش ملی آقا نجفی قوچانی 13 و 14 شهریور ماه امسال در استان برگزار می شود.

وی گفت: به 3 نفر اول برگزیده ،3 نفر شایسته تقدیر و نفرات برگزیده داستان کوتاه و بلند جوایز ارزشمندی اهدا می گردد.

شکریان خاطرنشان کرد : آیت ا... سید محمد حسن نجفی(آقا نجفی قوچانی)در روستای خسرویه شهرستان فاروج متولد شد و در سن 30 سالگی به درجه اجتهاد رسید .

وی تصریح کرد : از آثار آقا نجفی قوچانی می توان به آثار ارزشمند متعددی از جمله سیاحت شرق، سیاحت غرب ، شرح دعای صباح ، شرح رساله تفاحیه ، حیات الاسلام فی احوال آیه الملک العلام ، رساله عذر بدتر از گناه و ...اشاره کرد/س .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.