سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

عقب انداختن "استیضاح" یعنی لطمه زدن به بدنه علمی کشور/ بهره بردن سودجویان از این فرصت یک‌ماهه

دلایل درخواست "استیضاح وزیر علوم" کاملا منطقی و ضروری است و به تعویق انداختن استیضاح می‌تواند ضربه‌های جبران‌ناپذیری به بدنه علمی کشور وارد سازد.

احمد آریایی ‌نژاد نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بنده خود جزء نمایندگان درخواست کننده استیضاح وزیر علوم بوده‌ام و به شدت اعتقاد دارم که پتانسیل‌های علمی آموزشی کشور در جایی غیر از حوزه آموزشی در حال خرج و هدر رفتن است.

وی گفت: به تعویق انداختن استیضاحی که دلایل کافی و منطقی برای آن وجود دارد، امری نادرست و دور از انتظار است، چرا که اگر ما جلوی ضرر را هر چه زودتر نگیریم در آینده با مشکلات بیشتری مواجهه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: حوزه آموزشی در حال حاضر به شدت تحت تاثیر این استیضاح است و باید نمایندگان مجلس وظیفه و رسالت اصلی خود در این زمینه را به طور کامل ادا کنند، چراکه حفظ منافع دانشگاه و دانشجویان وظیفه تک‌تک مسئولان کشور است.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
بهادر
۰۳:۰۳ ۲۳ تير ۱۳۹۳
اصلا وزیر علوم هیچ فعالیتی انجام نمیده.به دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای که زیر نظر وزارت علومه واقعا داره ظلم میشه.مسئولین هم چشماشونو بستن
دانشجو
۱۶:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۳
اصلا دلیل استیضاح چیه ؟
محمود
۱۳:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
اینکه وزیر جلوی بورسیه افرادی را که معلوم نیست با کمک چه کسانی داشتند هیئت علمی دانشگاه میشدند گرفته است چرخ حرکت علمی را نگه داشته است؟؟؟
حسن
۱۳:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
اتفاقا"خیلی هم بی منطق وکاملا"سیاسی است.