سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرب نیوز :‌

"اسرائیل" دشمن شماره یک صلح بین المللی است

نگاهی به تاریخچه اقدامات شصت ساله رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل بخوبی نشان میدهد که این رژیم تا چه حد بدنبال تخریب و بی ثباتی کشورهای دنیا بوده است .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از عرب نیوز؛‌ این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم "‌آیجاز زاکاسید"‌ نوشت : محمود احمدی نژاد , رییس جمهور سابق ایران بارها خطاب به قدرت های غربی و اذهان عمومی دنیا هشدار داده بود که در آینده نزدیک اسرائیل از نقشه جهان محو خواهد شد . در حقیقت وی در دوره ریاست جمهوری خود علاوه بر تاکیدبر این موضوع , مسئله هولوکاست را نیز به چالش کشاند و توانست برنامه هسته ای ایران را به اثبات عمومی برساند .

تمامی آنچه  توسط صهیونیست‌ها اجرا یا القا می شود کاملا تحت کنترل مقامات این رژیم و حامیان اروپایی و آمریکایی آنها می باشد . هجمه رسانه ای و تبلیغات روانی صهیونیستها و وابستگان آن موجب شده که حتی بسیاری از انسانهایی که با مظلومان فلسطینی همزادپنداری داشته و جنایات اسرائیل را محکوم می کنند فریب آنها را بخورند . 

طی روزهای گذشته نیروهای وحشی و خشونت طلب صهیونیست بار دیگر به خاک غزه حمله ور شده  و جمعیت زیادی از شهروندان بی دفاع و غیرمسلح این منطقه را به خاک و خون کشانده است . این شرایط بحرانی در غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که جهان تنها نظاره گر وقایع بوده و هیچ اقدامی انجام نمی دهد . گویا بسیاری از کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم و خشونت بین المللی تمامی ندارند که نسبت به جنایات اسرائیل واکنشی نشان دهند . 

در ادامه این مقاله آمده است : چه انتظار دیگری می توان داشت ؛ وقتی کشورهای مدعی آزادی و دموکراسی در دنیا در برابر این جنایات سکوت کرده اند و کشورهای حامی فلسطین نیز تنها به امیدواری و دعا برای پایان سرکشی ها و خشونت های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اکتفا کرده اند ؟ چه انتظاری می توان داشت وقتی دنیا بجای آنکه از قربانیان حمایت کند نسبت به اقدامات این رژیم جنایتکار بی تفاوت است و حتی بدتر , آن را تشویق نیز می کند ؟

اگر تاکنون هر انسانی درباره ماهیت شیطانی و پلید این رژیم تردید داشت اما وقایع یک هفته گذشته در غزه این شک و تردید را بطور کامل از بین برد . جنون کشتار سراسر عناصر اسرائیل را فراگرفته و زنان و کودکان فلسطینی باید تاوان این جنون را پرداخت کنند .

و باز هم اگر هنوز هم کسی تصور میکند که اسرائیل تصمیمی جدی برای مذاکرات صلح داشته یا می خواهد در هرگونه گفتگویی برای برقراری صلح و آرامش در سرزمین های اشغالی حضور داشته باشد این هفته با مشاهده جنایات تل آویو در غزه مطمئن شده است که این تصوراتی پوچ و خنده دار است . 


انتهای پیام /
برچسب ها: اسرائیل ، صلح ، امنیت ، مردم ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.