سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد:

راه اندازی کمپ های مهارتی فنی و حرفه ای ویژه کودکان و نوجوانان

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نشست مدیران کل اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی کمپ های مهارتی فنی و حرفه ای ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با تأکید بر ساماندهی و برنامه ریزی جهت فارغ التحصیلان بیکار، بیان داشت: با هماهنگی و تعامل بیشتر صنایع و دستگاه های اجرایی حوزه اشتغال با این سازمان، مشکلات اشتغال پایدار جوانان مرتفع خواهد شد.

وی شناسایی آموزش های منجر به اشتغال را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: آموزش های فنی و حرفه ای باید به سرعت منجر به ارتقاء کیفی مهارت های شغلی کارکنان و یا اشتغال مولد و پایدار جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تعریف درست زنجیره تولید، بازاریابی، بازارسازی، برندسازی، بسته بندی و فروش، اظهار داشت: با توسعه آموزش های محصول محور، توسعه بخش خصوصی، شناسایی نیاز بازار کار  در حرفه های مختلف و پیاده سازی استراتژی مناسب اقتصادی،  ایران به قدرت اقتصادی در منطقه تبدیل خواهد شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: بیکاری در کشور با رشد اقتصادی مرتفع گردیده و کلید اشتغال مولد و پایدار به دستان آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای می باشدوی اعلام داشت تا پایان سال 15 هزار نفر از طریق آموزشهای محصول محور جذب بازار کار می شوند.

وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر سازمان تأمین اجتماعی در خصوص طرح بیمه تأمین اجتماعی کارگران صنعت ساختمان دارای گواهینامه مهارت شد و گفت: سوق دادن جامعه کارگری عمران سراهای شهرداری به کسب مهارت‌های حرفه‌ای گام ارزشمندی جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و همچنین ارتقاء مقاوم سازی و افزایش ضریب ایمنی بناها می باشد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، افزود: توسعه، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی و جایگزینی آن با فرهنگ پشت میز نشینی فرصت های شغلی پایدار را به ارمغان می آورد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر ازبرگزاری نشست صمیمانه مدیران کل اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی،از مدیریت و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران به عنوان میزبان مراسم تقدیر کرد.
 
 
انتهاي پيام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نمادی
۱۸:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۳
دوستان خبرنگار خواهشا از معزل بیکاری جامعه تا میتونید خبر و گزارش تهیه کنید
موج فارغ التحصیلای بیکار داره روز به روز زیاد میشه
اینقدر گزارش پخش کنید و خبر تهیه کنید تا گوش مسئولین بشنوه