سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس امور مالیاتی استان تهران خبر داد

دریافت 40 درصد "اظهارنامه مؤدیان مالیاتی"

رییس امور مالیاتی استان تهران گفت: تا آخر وقت اداری چهارشنبه 18 تیرماه 40 درصد مؤدیان مالیاتی اظهارنامه خود را تسلیم کردند.

محمدرضا نوری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با تسهیلات در نظر گرفته شده در سال جاری مؤدیان مالیاتی برای ارائه اظهارنامه‌های خود نیاز به حضور فیزیکی و فرآیند کاغذی ندارند بلکه تمام امور مربوط به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهند.
 
وی ادامه داد: مؤدیان با مراجعه به ادارات امور مالیاتی سراسر استان تهران و امکانات فراهم شده می‌توانند اظهارنامه‌ خود را تسلیم کنند.
 
رییس امورمالیاتی استان تهران گفت: تا آخر وقت اداری چهارشنبه 18 تیرماه 40 درصد مؤدیان مالیاتی اظهارنامه خود را تسلیم کردند.
 
نوری تصریح کرد: صاحبان مشاغل برای تسقیط مالیات خود می‌توانند همراه با ارائه الکترونیکی اظهارنامه 40 درصد مالیات را بر اساس خود اظهاری نقد پرداخت کرده و مابقی را در شش نوبت تسقیط کنند.
 
رییس امور مالیاتی استان تهران گفت: دریافت مالیات بر ارزش افزوده برابر دوره‌های قبل بوده که با اتمام بررسی‌ها احتمال افزایش نیز وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری اظهارنامه کاغذی دریافت نمی‌شود اظهار داشت: با فرصتی که پیش رو داریم و نهایت 31 تیرماه و همه مؤدیان مالیاتی بدون مراجعه حضوری و ارائه اظهارنامه الکترونیکی اقدام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.