سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عادل مراد:

همه چیز از اجلاس امان شروع شد؛ طراحی نقشه آشوب ساختگی عراق تا اجرای آن توسط تروریست‌های تکفیری بعثی‌

رئیس شورای دبیری اتحادیه میهنی با تاکید بر اینکه گروه تروریستی تکفیری داعش تهدیدی برای عراق و همچنین اقلیم کُردستان است، گفت: نقشه آشوب ساختگی فعلی در اجلاس امان طراحی شده و اجرای آن به عهده گروه تروریستی تکفیری داعش سپرده شده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "عادل مراد" رئیس شورای دبیری اتحادیه میهنی در مصاحبه با الصباح با تاکید بر اینکه گروه تروریستی تکفیری داعش تهدیدی برای عراق و همچنین اقلیم کُردستان است، اظهار داشت: نقشه آشوب ساختگی فعلی در اجلاس امان طراحی شده و اجرای آن به عهده گروه تروریستی تکفیری داعش سپرده شده است.

وی ادامه داد: این نقشه در اجلاس امان با حضور البغدادی، بعثی‌ها، عزت دوری، گروه‌های ثوره العشرین، جیش‌الاسلام، جنبش مجاهدون و نقشبندی‌ها شکل گرفته است، طبق این نقشه قرار است گروه تروریستی تکفیری داعش پس از انجام دستورات، عراق را ترک گفته و ادامه کار را به بعثی‌ها بسپارد.

رئیس شورای دبیری اتحادیه میهنی تصریح کرد: ادامه هرج و مرج مورد نظر آمریکا به دلیل کشتن 700 جوان عراقی شیعی و با چراغ سبز بعثی‌ها، در واقع برای اجرای نقشه اصلی سه قسمتی کردن عراق صورت گرفته است.

مراد افزود: از نظر طراحان این نقشه هر سه بخش شیعی، سنی و کرد دارای ثروت طبیعی بوده و باید از دولت مرکزی که در بغداد تشکیل خواهد شد پیروی کنند و تهدید گروه تروریستی تکفیری داعش برای کل عراق از جمله کُردستان جدی است.

وی با اشاره به اینکه  گروه تروریستی تکفیری داعش در نظر دارد با تشکیل حکومت اسلامی آن را به انصار‌السنه واگذار کند، گفت: بعثی‌ها  به دلیل همکاری کردها با آمریکا در اشغال عراق، در صدد انتقام از آنها (البته با گرایش شیعی )هستند، به همین دلیل گروه تروریستی تکفیری داعش به پیشمرگه اتحادیه میهنی بدلیل شیعه بودن حمله می‌کند.

رئیس شورای دبیری اتحادیه میهنی در پایان خاطرنشان کرد: پیشمرگه پارتی از حملات آنها در امان هستند و اقلیم کُردستان فرصت‌ها و  تهدیدات بزرگی را در پیش رو دارد و لازم است همه احزاب و جریان های سیاسی عراق برای مقابله با این خطر جدی متحد و هم صدا باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجلاس ، امان ، داعش ، تروریست ، تکفیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.