سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

صرفه جویی بیش از یک میلیون متر مکعب گاز با ابتکار عمل کارکنان شیراز

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز به مركزيت شيراز از صرفه جویی بیش از یک میلیون متر مکعب گاز با ابتکار عمل کارکنان اين منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سعید توکلی ادامه داد: در عملیات رفع نشتی گازاز کنار گذر خط چهارم لوله سراسری با ابتکار عمل کارکنان بخش شیرهای خودکار منطقه 5عملیات انتقال گاز ، از توقف جریان گاز و تخلیه حجم بالای گاز در محیط و ایجاد تبعات زیست محیطی جلوگیری شد.

وي افزود: با اين اقدام ابتكاري از هدر رويبيش ازیک میلیون متر مکعب گاز جلوگيري شد.

مدیر منطقه 5عملیات انتقال گاز بیان کرد: بدلیل وجود نشت گاز بر روی شیرکنارگذر خط لوله سراسری چهارم، مجموعه تعمیرات مرکز بهره برداری خطوط لوله شیراز تصمیم بر تخلیه بیش از 20 کیلومتر از خط لوله چهارم را گرفته بودند که به علت عدم امکان از سرویس خارج کردن خط لوله چهارم در این ناحیه ، با اتخاذ تدابیر ایمنی و با بهره گیری از تخصص، تجربه و ابتکار کارکنان واحد شیرهای خودکار ، بدون ایجاد مشکل ، ، بدون تخلیه گاز رفع نشت شد.

توکلی با اشاره به صرفه جویی نزدیک به یک میلیون متر مکعب گاز در این عملیات، بیان کرد: علاوه بر این صرفه جویی، از توقف جریان گاز و تخلیه حجم بالای گاز در محیط و ایجاد تبعات زیست محیطی جلوگیری شد./

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.