سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

حمايت پالايشگاه گاز پارسيان از طرحهای پژوهشي و پايان نامه هاي دانشجويان

شركت پالايش گاز پارسيان استان فارس از طرحهای پژوهشي و پايان نامه هاي دانشجويان حمايت مي كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رييس پژوهش و فناوري پالايشگاه گاز پارسيان گفت: حمايت از پايان نامه ها و طرحهاي پژوهشي با هدف تعامل و تقويت ارتباطبيشتر صنعت و دانشگاه انجام مي شود.

بلاغي با اشاره به برگزاري بيست و ششمين جلسه شوراي پژوهش و فناوري اين پالايشگاه با حضور برخي ازاعضاي هيأت علمي دانشگاههايكاشان، مالك اشتر شيراز، نمايندگان مديريت پژوهش و فناوري، مديريت هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي گاز ايران و پژوهشگاه صنعت نفت حضور گفت: طرحهای پژوهشي پيشنهادي داخلي و خارجي و همچنين در خواست هاي حمايت از پايان نامه ها در شاخه هاي فرآيند ، HSE ، برق و منابع انساني مورد بررسي و تصميم گيري قرار گرفت.

رييس پژوهش و فناوري شركت پالايش گاز پاسيان با مثبت ارزيابي كردن اين جلسه گفت: ارائه دفاعيه طرحهای پژوهشي پيشنهادي با عناوين« سنتز جاذب غربال مولكولي بالا با طول عمر كاري بيشتر و هزينه عملياتي كمتر از گاز طبيعي در حوزه تكنولوژي هاي نوين، جذب سطحي گاز و همچنين ساخت نانوسيالات به منظور افزايش بازده انتقال گرما در سيكل » در حوزه روشهاي نوين انتقال حرارت و نانو تكنولوژي مورد بحث و نقد قرار گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.

وي ادامه داد: تعداد هشت فقره درخواست حمايت از پايان نامه هاي تحصيلات تكميلي مطرح و پس از بررسي، تصميم هاي اجرايي گرفته شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.