سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ساخت و سازهای غیرمجازگریبانگیر مناطق صنعتی پردیس شد

عضو شورای عالی استانها گفت: ساخت و ساز های غیر مجاز علاوه بر بخش های جاجرود و بومهن گریبانگیر مناطق صنعتی پردیس نیز شده است و در حوزه تخلفات عمرانی این شهرستان رتبه بالایی دارد.

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساخت و ساز های غیر مجاز گفت : ساخت و ساز های غیر مجاز در شهرستان پردیس به ویژه در بخش بومهن و جاجرود به عنوان مناطق مهد تخلف در گذشته با برخورداری از سرعت رشد بالا به نمونه مثال کشوری در این زمینه تبدیل شده بودند .

عضو شورای عالی استانها کم کاری شهرداری ها و بخشداری ها و نهاد های مربوط به حوزه های عمرانی و ساخت و ساز شهری را عامل بروز تخلفات عمرانی در این بخشها دانست و تصریح کرد: صدور پروانه ساخت بدون نظارت کارشناسی باعث شده تا در کنار ساخت و ساز های غیر مجاز در این مناطق شاهد فعالیت های عمرانی غیر اصولی و فاقد استاندارد های تعریف شده باشیم .

قانبیلی با تاکید بر اینکه انشعابات غیر مجاز آب و برق و گاز به عنوان دست درازی افراد قانون گریز به منابع ملی و بیت المال ریشه در ساخت و ساز های غیر مجاز دارد ، اضافه کرد : بی تفاوتی ادارات برق و آب و گاز در کنار متولیان فعالیت های عمرانی در شهرستان باعث شده تا پردیس در بحث ساخت و ساز غیر مجاز در پایتخت رتبه بالایی داشته باشد .

عضو شورای عالی استانها با اشاره به ورود موج ساخت و ساز های غیر مجاز به مناطق صنعتی شهرستان پردیس ، اظهارداشت : فعالیت های عمرانی خارج از محدوده قانون در پردیس مناطق صنعتی این شهرستان را در برگرفته است و باعث شده تا مناطق صنعتی پردیس در مسیر صنعت کشور حرکت عقب گردی داشته باشند .


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.