سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

کنترل نوسان غیر قانونی بازار وظیفه اداره صنعت و معدن و تجارت است

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت : کنترل نوسانات غیر قانونی در بازار به دست افراد متخلف وظیفه ای بر دوش اداره صنعت و معدن و تجارت به ویژه در شهرستان پردیس است .

جواد سیاح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت بازار در این منطقه گفت: پردیس قبل از اینکه به یک شهرستان با برخورداری از مدیریتی مستقل تبدیل شود محل پرش افراد متخلف از اصول وم مبانی و قواعد قانونی تعریف شده برای اصناف بود .

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : موج بی نظمی تشکیل صنوف در شهرستان پردیس و رشد قارچ گونه املاک و سایر اصنفاف زمینه ساز استقرار اداره صنعت و معدن و تجارت در این منطقه شد .

سیاح با اشاره به کنترل بازار با دامنه نظارت گسترده بر فعالیت اصناف در پردیس ، امنیت را برای مردم در بازار بوجود آورده است ، اضافه کرد : ساماندهی اصناف در شهرستان با تشکیل اتحادیه های مختلف به شکل یک اقدام زیر بنایی نیازمند نیروی انسانی و امکانات و اعتبارات ویژه ای دارد .

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس با تاکید بر این موضوع که موج ساماندهی اصناف در بخش های جاجرود و بومهن نیز جریان دارد ، ابراز داشت : جاجرود و بومهن و به عنوان نقاط تخلف و جرم خیز شهرستان در گذشته در مسیر ساماندهی اصناف و برخورد با صنوف غیر مجاز زیر ذره بین اداره صنعت و معدن و تجارت قرار دارد .

 وی در خاتمه اظهار داشت : ثبات قیمت در بازار یک طرح و اقدام کشوری است و به اجرای سیاست های کلان مملکت بر می گردد و اداره صنعت و معدن و تجارت تنها می تواند جلوی تخلفات افراد را بگبرد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.