سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه چادر مشکی ۴۵ هزار تومانی با دوخت رایگان

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از عرضه چادر مشکی قواره‌ای ۴۵ هزار تومان با دوخت رایگان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حمید قبادی با بیان اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب از ابتدای ماه مبارک رمضان در محل مصلای تهران برپا شده است، گفت: نمایشگاه از سه بخش آثار مکتوب، عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی تشکیل شده است که خوشبختانه امسال مردم استقبال خوبی نیز داشته‌اند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه عفاف و حجاب امسال، تنوع در محصولات مورد نیاز مردم است به طوری که تعداد موسساتی که در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده اند ۳ برابر دوره قبل و حدود ۹۵ مؤسسه است.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از دیگر ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه را عرضه محصولات عفاف و حجاب مربوط به رده سنی نوجوانان اعلام کرد و گفت: مانتوهای دختران نوجوان که تازه سن تکلیف را گذرانده‌اند برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده است.

قبادی با اشاره به اینکه انواع مدل‌های چادر در این نمایشگاه وجود دارد، گفت: در نمایشگاه، چادر مشکی با کیفیت مطلوب به قیمت ۴۵ هزار تومان به مردم فروخته می‌شود که افرادی که این چادرها را خریداری می‌کنند می‌توانند از دوخت رایگان چادر هم استفاده کنند.

وی جنس این چادرها را حریر أسود عنوان کرد و گفت: دیگر مثل سالهای قبل نیازی به ارائه کارت ملی برای دریافت چادرهای مشکی ارزان قیمت نیست.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس تصریح کرد: هر شب نیز محصولات جدیدی از حجاب و عفاف در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

قبادی ساعت کار نمایشگاه حجاب و عفاف را همه روزه از ساعت ۱۷ تا یک بامداد تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

برچسب ها: عرضه ، چادر ، رایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.