سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته خیرین در محله طرشت منطقه 2

دبیر شورایاری محله طرشت از تشکیل کمیته خیرین در محله طرشت خبر داد و گفت: به زودی این کمیته با حضور مسئولین و خیرین محله تشکیل خواهد شد.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: محله طرشت از محله‌های صاحب نام و قدمت دار تهران است که در ضلع جنوب غربی منطقه 2 واقع گردیده است و با توجه به بافت سنتی و مذهبی این محله و وجود افراد و خانواده‌های بی بضاعت و همچنین فعالیت برخی از خیرین در محله، باعث گردید که تشکیل کمیته خیرین محله طرشت در دستور کار این شورا قرار گیرد.

وی افزود: از ابتدای فعالیت دوره سوم شورایاری محله طرشت که از سال 87 آغاز گردید، حدود 40خانواده نیازمند شناسایی شده که همه ساله توسط شورایاری و شهرداری به این افراد کمکهای نقدی و غیرنقدی اعطا شده است.

جمشیدی در خصوص اعضا این کمیته اظهار داشت: اعضا ثابت کمیته خیرین محله طرشت متشکل از دبیر شورایاری محله، شهردار ناحیه، مدیر محله، یک نفر نماینده از مدارس دولتی محله، یک نفر نماینده از بسیج، یک نماینده از کمیته امداد منطقه 2 و نماینده‌ای از خیرین محله خواهد بود و اعضا متغیر آن را اعضا شورایاری محله، خیرین محله، مسئولین هیات های مذهبی محله تشکیل خواهند داد.

دبیر شورایاری محله طرشت در پایان خاطر نشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان این کمیته تشکیل و هر یک از جلسات آن با محوریت یکی از مساجد محله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، نقدی ، محله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.