سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد

ثبت نام 4 هزار و 950 داوطلب در "آزمون دکتری"/ آخرین مهلت ثبت نام 22 تیر ماه

تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 21 تیر ماه 93، 4 هزار و 950 داوطلب جهت آزمون دکتری ثبت نام کرده‌اند که آخرین مهلت ثبت نام فردا یکشنبه 22 تیر ماه است.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در7 گروه آموزشی و 144 کد رشته در روز جمعه 21 شهریور ماه 93 در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام از داوطلبان از سه شنبه 17 تیر ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و فردا یکشنبه 22 تیر ماه 93 پایان می پذیرد.

توکلی تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 21 تیر ماه 93، 4 هزار و 950 داوطلب برای شرکت در آزمون ثبت نام نمودند و هر یک از داوطلبان علاقمند برای شرکت در آزمون ضرورت دارد به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما از سایت سازمان و مطالعه دقیق در صورت واجد شرایط بودن فقط یک کد رشته امتحانی مدرک فارغ‌التحصیلی انتخاب و برای ثبت نام حداکثر تا فردا 22 تیر ماه 93 به سایت سازمان سنجش مراجعه تا نسبت به تقاضانامه اینترنتی خود اقدام کنند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.