سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطیفی:

جنگ بین انضباط آلمانها و خلاقیت آرژانتینی‌ها را آبی پوشان می‌برند

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی رده بندی جام جهانی گفت: با توجه به اینکه دو تیم برزیل و هلند برای کسب جایگاه سومی به مصاف هم می روند بازی پرگلی را می توان پیش‌بینی کرد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، افزود:اعتقاد من بر این است  که تیم هلند به لحاظ تیمی و تاکتیکی جلوتر از برزیل هست و در این دوره با ستارگان زیادی در مقابل برزیل صف آرایی خواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: برزیل در تمامی ادوار گذشته تیمی پر ستاره بود ولی در این دوره شاید مشکل اصلی این تیم عدم تعداد زیاد ستارگان بود در مقابل تیم های حاضر در جام که رو در روی این تیم قرار گرفتند پرستاره بودند تیم برزیل به دلیلی حضور ستارگانش نتوانست به فینال برسد شما شاهد این موضوع بودید که نبود دو بازیکن موثر مثل نیمار و تیاگو سیلوا این تیم را با مشکل روبرو کرد.

وی تصریح کرد:هلند با بهره‌گیری از یک مربی  با دانش و با علم به نام فن فال که یک مربی تاکتیکی است توانسته با برنامه عمل کند.

کارشناس فوتبال عنوان کرد: برزیل برای خروج از بار سنگین شکست مقابل آلمان نیاز به برد مقابل هلند و کسب مقام سومی دارد ولی این موضوع هم در دی را از مردم و طرفداران این تیم بزرگ کم نمی‌کند ، انضباط آلمانها در مقابل نبوغ و خلاقیت آرژانتینی‌ها کار ساز نخواهد بود

لطیفی در خصوص پیش بینی‌اش از بازی دو تیم آلمان آرژانتین گفت:دو تیم با دو افکار متفاوت رو در روی یکدیگر قرار می گیرند تیم آرژانتین با بهره‌مندی نبوغ و خلاقیت و تیم آلمان با نظم و دیسیبلین  رو در روی یکدیگر حاضر می شوند درباره آرژانتین باید بگویم که تیمهای آمریکای جنوبی بهدلیل داشتن لژیونرهای زیادی در شروع مسابقات از عدم هماهنگی تیمی رنج می‌برند، آرژانتین هم دقیقا به همین صورت بود تا اینکه رفته رفته بهتر شد.

آرژانتین الارغم اینکه در دفاع میانی دچار مشکل و ضعف است با کار درست دفاع تیمی توانستند صفهای خطوط دفاعی خود را تا حدودی در مقابل نارنجی پوشان هلند پوشش دهند و روزنه‌ها را ببندند در مقابل آلمانها به بهره‌گیری از بازیکنان یکسری و هماهنگی که در لیگ کشوری شاغلند توانسته در این جام قدرتمند ظاهر شود آلمانها کار تیمی خوبی دارند و ما شاهد این بودیم که در اکثر بازیها با هماهنگی زیادی بازی می کردند و همدیگر را در زمین پیدا می‌کردند.

آنها با بهره‌گیری از بازیکنانی همچون مولر، اوزیل، خدیرا فوتبال ماشینی  را با فوتبال تاکتیکی عوض کردند.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: این بازی جنگ بین آلمانهای منضبط و با برنامه در مقابل نبوغ و خلاقیت آرژانتینی‌هاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من اعتقاد دارم تیمی مثل آرژانتین  که رفته رفته به هماهنگی بالایی رسیده می‌تواند تفکرات شاگردان یوآخیم لورابه هم بزند و قهرمان جام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.