سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

احیای دریاچه ارومیه دغدغه همه ملت است

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای دریاچه ارومیه به دغدغه همه ملت ایران اسلامی تبدیل شده است.

یوناتن بت‌کلیا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: نگرانی‌ خشک شدن دریاچه ارومیه به گوش مردم و مسئولان رسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش جهادگونه و بسیج همگانی در جای جای ایران اسلامی شکل گرفته است، بیان داشت: سازمان‌های مختلف اعم از آب منطقه‌ای، محیط زیست و جهادکشاورزی به طور قطع برای صیانت از این دریاچه مساعدت می‌کنند.

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان متذکر شد: بحران کنونی دریاچه ارومیه و خشک شدن احتمالی آن به هیچ عنوان نباید معضل قومیتی تلقی شود.

وی با ابراز خشنودی از اینکه تاکنون در کشور چنین دیدگاهی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های غربی برای سوءاستفاده از این معضل و ایجاد التهاب در جامعه تلاش کرده‌اند.

وی اضافه کرد: جوانان ما همواره در مقابل این توطئه‌ها هوشیاری خود را حفظ می‌کنند، تا اینکه ظرفیت‌ها و نظرها برای نجات دریاچه ارومیه تجمیع شود.

بت‌کلیا با اظهار به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با به صحنه آوردن رسانه‌های مغرض خود به دنبال سوءاستفاده از این مسئله داخلی بودند، خاطرنشان کرد: با مطرح کردن مسائل قومیتی به دنبال ایجاد اختلاف بودند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به از سرگیری اقدامات احیای دریاچه ارومیه، خاطرنشان کرد: با این اقدامات و جدی شدن فعالیت‌های اجرایی، بار دیگر به دشمنان ثابت کرده‌ایم، برای رفع مشکلات داخلی به قیم نیاز نداریم.

وی به تلاش‌ و پیگیری‌های مستمر نمایندگان مردم در مجلس به ویژه قاضی‌پور و جهانگیرزاده اشاره کرد و بیان داشت: این افراد در برانگیختن حساسیت مسئولان و تصمیم‌سازان نقش کلیدی داشته‌اند/س.

برچسب ها: احیا ، اسلامی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.