سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن میلاد تولد كرامت برپا می‌شود

برنامه‌های "كریم اهل بیت" و "تولد كرامت" كاری از گروه دین و اندیشه شبكه جهانی آشنا است كه در روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) از این شبكه پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه"كریم اهل بیت" ضمن اشاره به زمان تولد امام حسن مجتبی (ع) در كدام برهه از زمان امامت حضرت علی (ع)، به بیان ویژگی های اخلاقی ایشان از نظر صبر، بردباری و بخشندگی، و همچنین به بیان ویژگی های دوره امات ایشان، می پردازد.
 
در بخشی از این ویژه برنامه درباره تعدادی از سخنان حضرت، صحبت خواهد شد.
 
حجه الاسلام هاشمی نژاد كارشناس ، رویا ولی زاده سردبیر و تهیه كننده، زهرا تقی ملا گوینده و نویسنده، راضیه طالب زاده راوی و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.
 
"كریم اهل بیت" را روز یكشنبه بیست و دوم تیر ساعت 08:30 به وقت تهران برابر با ساعت 04:00 به وقت گرینویچ از كانال اروپای شبكه جهانی صدای آشنا بشنوید.

همچنین برنامه "تولد كرامت" در چهار بخش، به تولد امام حسین علیه السلام، تربیت ایشان، و تحلیل و تفسیر خلق نیكو و صلح ایشان، خواهد پرداخت.
 
حجت الاسلام مشایخی كارشناس ، تیمور كوشكی سردبیر و گوینده، فروغ وزیری زاده تهیه كننده، و كامران برومیده گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

"تولد كرامت" را روز یكشنبه بیست و دوم تیر ساعت 09:00 به وقت تهران برابر با ساعت 04:30 به وقت گرینویچ از كانال آسیا و اقیانوسیه شبكه جهانی صدای آشنا بشنوید.


انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، شبکه ، کاری ، اندیشه ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.