سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب "در آغوش امواج" به زبان اردو ترجمه شد

کتاب "در آغوش امواج" توسط انتشارات آثار سبز به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.

عباس خواجه‌پیری مسئول انتشارات آثار سبز در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: حدود 60 کتاب در انتشارات آثار سبز برای چاپ داریم که از آن میان 12 عنوان کتاب چاپ شده است، از جمله جلد 13 "نردبان عبرت" اثر موسسه فرهنگی علوی در این انتشاراتی چاپ شده است.
 
وی افزود: تصویرگری جلد 14 "نردبان عبرت" در انتشارات آثار سبز به اتمام می‌رسد که پس از اتمام تصویرگری، کتاب چاپ خواهد شد.
 
مسئول انتشارات آثار سبز عنوان کرد: جلد پنجم "فرهنگ حقوق بشر" با عنوان اسلام و دموکراسی مجوز چاپ را اخذ کرده است و امسال این کتاب در بازار کتاب عرضه خواهد شد. همچنین جلد چهارم این فرهنگ با عنوان "اسلام و حریم خصوصی" توسط انتشارات آثار سبز چاپ و منتشر شده است.
 
خواجه‌پیری اظهار داشت: تعداد زیادی کتاب پیرامون کودک و نوجوان به زبان‌های اردو و فرانسه ترجمه کردیم، از کتاب‌های ترجمه شده به زبان اردو می‌توان کتاب‌های "حضرت محمد (ص)"،"سکه‌های پیروزی"، "سرمشق"، "سرانجام پایداری"، "رویش دوباره"،"در آغوش امواج"، "خروس غمگین"، "تنشه بیدار" و "عبرت" را نام برد، این کتاب‌ها توسط بنیاد بعثت تالیف شده است.
 
وی عنوان کرد: کتاب‌های "خشم بت‌پرستان"، "والعادیات"، "مسافر نیم‌روز" و "ما و شما" در انتشارات آثار سبز به زبان اردو ترجمه و منتشر شده است. کتاب‌های "پیامبر اعظم"، "ایمان"از جمله کتاب‌های "چلچراغ شهید مطهری"،"امام حسن مجتبی" (ع) و نیز توسط انتشارات آثار سبز به زبان فرانسه ترجمه و منتشر گردید.
 
مسئول انتشارات آثار سبز خاطرنشان کرد:تمام کتاب‌های "فرهنگ حقوق بشر" در حال ترجمه به زبانهای انگلیسی،روسی و اردو است، این فرهنگ پس از پایان یافتن ترجمه‌هایش چاپ و روانه بازار کتاب خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کتاب ، آغوش ، موسسه ، نردبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.