سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

شهر کودک در آینده‌ای نزدیک در بوستان ولایت احداث می‌شود

مدیر بوستان ولایت از احداث شهر کودک به عنوان مهم‌ترین و شاخص‌ترین طرح در فاز دوم این بوستان خبر داد.

 محمدعلی نصر مدیر بوستان ولایت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: احداث شهر کودک به عنوان مهمترین و شاخص‌ترین طرح در آینده‌ای نزدیک در دستور کار واحد فنی و عمران بوستان ولایت قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور تامین اوقات فراغ و نیازهای اجتماعی، فرهنگی و رفاهی کودکان در فاز دوم بوستان ولایت اجرا خواهد شد.
 
نصر اظهار داشت: در این طرح شهر کودک در 200 هکتار باقی مانده و فاز دوم بوستان ولایت پس از دستور و ابلاغ شهردار تهران و تامین بودجه مورد نیاز در زمان آغاز فاز دوم عملیات عمرانی بوستان ولایت احداث خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث شهر کودک در فاز دوم و 200 هکتار باقیمانده بوستان ولایت در آینده‌ای نزدیک، شامل بخش‌های مختلف بنابر نیازهای اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی و رفاهی کودکان با جایگاه منحصر و کامل از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نصر خاطرنشان کرد: وجود دکور شهر موش‌های 2 به کارگردانی مرضیه برومند و اکران این فیلم در عید فطر، اختصاص بخشی از مجتمع شهربانو به بخش کودک از جمله مهدکودک، ارائه خدمات قلعه شادی، استقرار سامانه نشاط در حاشیه کتابخانه بوستان ولایت از سرانه‌های ویژه کودکان در این بوستان است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: شهر ، کودک ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.