سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

اعزام دختران کاراته كا فارس به رقابت های بین المللی مالزی

تیم های کاراته دختران فارس به رقابت های بین المللی مالزی اعزام می شوند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مربی شیرازی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم ملی در سه رده سنی نوجوانان،جوانان و امید زیر 21 سال 25 تیرماه راهی تایلند می شوند تا در رقابت های بین المللی کاراته در این کشور شرکت کنند.

لیلا بهرامی ادامه داد : از اوایل اردیبهشت ماه تمرینات آغاز شده است و در ادامه برنامه آماده سازی تیم و برپایی مسابقه تدارکاتی 10 دختر کاراته کا شامل سه نوجوان، چهار جوان و سه کاراته کا رده سنی امید به رقابت های بین المللی تایلند اعزام می شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بازیکنان به حدود 80 درصد آمادگی مورد نظر کادر فنی رسیده اند. حضور در رقابت های تایلند و پس از آن حضور در اردوهای آماده سازی تیم در کشورهای تایلند و مالزی تیم را به آمادگی صد در صدی می رساند .

بهرامی همچنین افزود : پس از مسابقات بین المللی کاراته در تایلند ، مسابقات قهرمانی آسیا را نیز در پیش داریم که امیدوارم تیم امسال بتواند نتایج بهتری از سال قبل در این مسابقات کسب کند.

تیم های کاراته دختران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید پارسال در جریان مسابقه های کاراته قهرمانی آسیا در امارات توانست دو طلا ، یک نقره و سه برنز کسب کند. در مجموع کاروان کاراته ایران شامل تیم های دختران و پسران در مسابقات پارسال موفق شد عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را به نام خود ثبت کند.

بهرامی مهم ترین رقبای ایران را در رقابت های قهرمانی آسیا در مالزی کاراته کاهای کشورهای چین ، ژاپن و ویتنام دانست و گفت: تیم های آسیایی به ویژه کشورهای جنوب شرقی آسیا امسال سرمایه گذاری زیادی در این رشته کرده و در رقابت های بین المللی زیادی ظاهر شده اند ،بنابراین می توان از آنها به عنوان حریفان اصلی تیم ایران نام برد.

مربی تیم کاراته دختران ایران ادامه داد: نتیجه حضور بهنوش نجفی ومهتاب اسماعیلی دو کاراته کا جوان کشورمان در مسابقه های کاراته وان اندونزی که خرداد ماه برگزار شد، یک نقره و یک برنز بود که حکایت از آمادگی خوب تکواندو کاران ایرانی دارد.

مسابقه های کاراته بین المللی تایلند از 27 تیرماه آغاز می شود این مسابقات تا 29 تیرماه ادامه دارد .

رقابت های کاراته سه رده سنی آسیا (نوجوانان، جوانان و امید) از 14 تا 19 مرداد ماه در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اعزام ، کاراته کا ، فارس ، مالزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.