سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با فصل تابستان صورت می‌گیرد

آموزش چهره به چهره آشنایی با گل و گیاه در تهران قدیم

مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 12 از آموزش چهره به چهره آشنایی با گل و گیاه در این منطقه خبرداد.

علیرضا حسینی، مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: آموزش چهره به چهره آشنایی با گل و گیاه در محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با فصل تابستان در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با فصل تابستان از نخستین روز تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه سال 93 در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

حسینی اظهار داشت: در این طرح معاونت امور شهری و فضای سبز معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره آموزش شهروندی، اداره فضای سبز، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه و مدارس منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره آشنایی با گل و گیاه در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آشنایی با نحوه‌ی نگهداری و کاشت گل و گیاه انواع مختلف گونه‌ها گیاهی، آشنایی با نحوه‌ی نگهداری گیاهان آپارتمانی از اقدامات اجرایی این طرح است.

حسینی خاطرنشان کرد: بازدید و اعزام دانش آموزان به مراکز آموزش گل و گیاه، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشی گیاه و گیاه، برپایی غرفه‌های گل و گیاه در محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش ، گیاه ، گل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.