سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

راهپیمایی نمازگزاران روزه دار در حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی

مردم روزه دار شهرکرد پس از اقامه نماز جمعه در راستای حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی راهپیمایی کردند.

در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و در آستانه بیست و یکم تیرماه روز ملی عفاف و حجاب، روزه داران شهرکردی بر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی تاکید کردند.
نمازگزاران شهرکردی با سر دادن شعارهای مختلف، خواستار حفظ حرمت فرهنگ اسلامی جامعه از سوی همگان شدند و بر رعایت شئونات اسلامی در همه سطوح جامعه تاکید کردند.
نمازگزاران روزه دار با سر دادن شعار، حجاب برتر را میراث گرانقدر حضرت زهرای فاطمه (س) دانستند و بر ترویج فرهنگ حجاب برتر و چادر تاکید کردند.
روزه داران در پایان با صدوره قطعنامه ای خواستار برخورد با هنجارشکنان و حفظ حرمت جامعه شدند و بی حجابی و بی عفتی را خواسته و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی دانستند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز تاکید کرد: حفظ فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج آن وظیفه همه مسئولان و خانواده هاست.
حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت: دشمن به دنبال بی عفت کردن و ترویج بی حجابی در کشورهای اسلامی است و ملت های اسلامی باید در این زمینه بیدار باشند.
وی افزود: برخوردار با هنجار شکنان وظیفه دستگاههای انتظامی و قضایی و مسئولان است و باید با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به این سنت اسلامی توجه ویژه ای کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.