سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

سازمان تامین اجتماعی، نخستین خریدار درمان در کشور

مدیرکل تأمین‌اجتماعی قزوین گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان عمومی و غیردولتی نخستین خریدار درمان و دومین تولیدکننده در کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

علیرضا محسنی گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان سازمانی عمومی و غیردولتی فعالیت می‌کند که مبنای مدیریت آن درآمد و هزینه است به طوری که باید درآمدهای حاصله از خدمات سازمان صرف هزینه‌ها و تعهدات 18 گانه شود.

وی افزود:‌ این سازمان قدمت 60 ساله دارد و تاکنون موفق عمل کرده است به طوری که طی این مدت در انجام خدمات 18 گانه سازمان وقفه‌ای ایجاد نشده و همواره خدمات به صورت مستمر ارائه شده است.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی قزوین تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان پرداخت حقوق مستمری‌بگیران است که به صورت متداول از پنجم لغایت 20 هر ماه به ترتیب حروف الفبا به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

محسنی در خصوص افزایش حقوق مستمری بگیران توضیح داد: در سال جاری شاهد افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بودیم و این در حالی است که حقوق بازنشستگان کشوری و کارمندان دولتی توسط دولت 20 درصد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: اگرچه در حال حاضر حقوق مستمری‌بگیران با توجه به هزینه‌های جاری زندگی، کم است ولی سازمان تامین اجتماعی تمام تلاش خود را جهت افزایش حقوق بازنشستگان انجام داده است/س 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.