سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود اتوبوس‌های دوکابین به خط علم صنعت به خاوران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تا پایان سال جاری اتوبوس‌های دو کابین وارد خط 3 می‌شوند و تعداد اتوبوس‌های اختصاص داده شده منوط به میزان جذب مسافر این خط است.

سنندجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که شهروندان تهرانی اتوبوس‌های دو کابین و کولر دار را برای خطوط بی آر تی طلب می‌کنند،‌ گفت: همه اتوبوس‌های موجود در تهران دوکابین و کولر دار نیستند و ورود اتوبوس‌های دوکابین به خطوط بی آر تی منوط به از رده خارج شدن اتوبوس‌های فرسوده است.

وی به مشکل حاضر شهر تهران اشاره کرد و اذعان داشت: تمامی اتوبوس‌ها کولر ندارند و اتوبوس‌هایی که کولر دارند، اتوبوس‌های دو کابین و بعضا تک کابین است و تا پایان سال از اتوبوس‌های دو کابین و کولر داری که خریداری می‌شود، خط 3 بی آرتی تقویت می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خصوص اختصاص اتوبوس‌های دو کابین به خطر پایانه خاوران به پایانه علم و صنعت خاطرنشان کرد: بر اساس میزان جذب مسافر و تعداد سفر شهروندان در این خط اتوبوس‌های دو کابین اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتوبوس ، خاوران ، ورود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سيدمحسن
۰۸:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
يه زمانى باكلى ذوق سواراتوبوس دوطبقه ميشديم الان هم سواراتوبوس دوكابین ميشيم هيچى لذت بخش ترازبامردم بودن تواتوبوس واحدنيست خيلى چيزايادميگيريم وكلى هم خوش ميگذره به آدم وافسردگى هم نميرودزيرپوست آدم حتى اگردعواهم بشه آدماى تواتوبوس ريش سفيدى ميكنن امنيت اتوبوس ومينى بوس ازسوارى بيشتره وباهم بودن موجب اتحادودوستيهاست فقط به توصيه هاى پليس درموردنوع سارقان موجودوروش هاى آنان براى سرقت بايدتوجه كرد