سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ترافیک پرونده‌ های صدور مجوز ساخت و سازهای غیر مجاز در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: در حال حاضر در این شهرستان با ترافیک پرونده‌ هایی مواجه هستیم که همه از آثار صدور مجوز ساخت و سازهای غیر مجاز است.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دستگاه‌ های خدمات ‌رسان به هیچ عنوان نباید به ساخت و سازهای غیر مجاز و اضافی در فیروزکوه مجوز ساخت بدهند.

وی ادامه داد: دستگاه ‌های خدمات‌ رسان از صدور مجوز برای موارد و پرونده‌ های شبهه ‌دار پیشگیری کنند؛ چراکه این امر بار امنیتی، اجتماعی و حیثیتی به همراه دارد.

مهری افزود: این ستاد باید حول محور قانون و برای اجرای قانون گام بردارد و داخل بافت‌ ها محدودیت‌ هایی چون حریم، معابر، تغییر کاربری، فضاسازی و... وجود دارد که باید رعایت شود.

فرماندار فیروزکوه گفت: بخشداری‌ها و شهرداری ‌ها از مراجع صدور مجوز هستند؛ اگر ساخت و سازی خارج از شمول قانون انجام شود، این مراجع نباید به صدور پروانه ساخت اقدام کنند و لازم است هوشمندانه پیگیر امور شوند.

وی ضمن تاکید بر اعلام نتایج استعلام‌ ها ظرف 15 روز، ادامه داد: باید هجمه نظارتی بر امور ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان فیروزکوه داشته باشیم.

مهری افزود: دستگاه‌ های خدمات‌ رسانبه هیچ عنوان نباید به ساخت و سازهای غیر مجاز و اضافی مجوز ساخت بدهند؛ چراکه انجام این امر برای سازندگان حق ایجاد می ‌کند و دستگاه‌ ها در اجرای خدماتشان نباید اغماض داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه اضافه کرد: ساخت هر بنایی در هر نقطه از جغرافیای این منطقه باید با مجوز قانونی انجام و بحث امنیتی و فنی در آن لحاظ شود تا با مشکل و بازتاب نامطلوبی مواجه نشویم

وی ادامه داد: در این ستاد، باید ریل گذاری و اسکلت کار مشخص شود و بر اساس زمان ‌بندی به کسب نتایج مناسب و مطلوب در سطح شهرستان نایل شویم/ س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.