سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای دیدار امام راحل با آیت الله محمدی گیلانی(ره)

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان خاطره ای از دیدار آیت الله محمدی گیلانی(ره) با امام خمینی(ره)، گفت: امام فرمودند« آقای محمدی اگر بنا باشد از تهران بروید احساس تنهایی می‌کنم» فرمایشات امام راحل قوت قلبی برای آیت الله محمدی گیلانی(ره) بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران آیت الله مختار امینیان اظهار کرد: ارتحال  آیت الله محمدی گیلانی(ره) شخصیت پرفضیلت و عارفی بود  که در دوره‌های طولانی، مناصب بسیار مهم در اجرای منویات بسیار متعالی امام و رهبریِ نظام و حوزه‌های علمیه را برعهده داشتند.

وی افزود: فقدان این عالم خلأ بسیار جبران‌ناپذیر به وجود آورده است و اینجانب در ضمن بیان خاطره‌ای از زبان مبارک خود حضرت ایشان بیان می‌کنم که عمق ارادت این شخصیت معظم به حضرت امام خمینی (ره) و علاقه حضرت امام نسبت به ایشان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله محمدی گیلانی(ره) فرمودند که زمانی که در بستر قضا به عنوان یکی از مسئولان ارشد قوه قضائیه اشتغال داشتم، برای افاضه بیشتر راهی حوزه علمیه قم شده و خدمت امام (ره)رسیدم و موضوع را با ایشان درمیان گذاشتم.

آیت الله امینیان افزود: در این دیدار حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که آقای محمدی اگر بنا باشد از تهران بروید من واقعاً احساس تنهایی می‌کنم و من می‌خواهم تو باشی و این امر یک قوت قلبی برای آیت‌الله محمدی گیلانی در استمرار خدمت بود.

وی تصریح کرد: همواره در دیدارهایی که با آیت الله محمدی گیلانی(ره) داشتم، ایشان این خاطره را با نشاط خاصی برایم تعریف می کردند و اینکه اماتم راحل به عنوان ولایت فقیه چنین نظری در مورد ایشان داشتند برایش بسیار ارزشمند بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پشتیبانی ایشان از ولایت مطلقه فقیه گفت: آیت الله محمدی گیلانی(ره) خود را پشتیبان مقام معظم رهبری می دانستند و  در تمامی عرصه ها همراه ولایت بودند.

آیت الله امینیان با بیان اینکه ضایعه ارتحال این شخصیت عظیم‌الشأن را به محضر نورانی امام زمان (عج) و به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و همچنین به محضر مبارک مراجع عظیم‌الشأن و حوزه‌های علمیه و ملت بزرگ ایران اسلامی به خصوص مردم قدرشناس گیلان و مردم متدین و ولایی شهرستان رودسر تسلیت می گویم، گفت: آیت الله محمدی گیلانی(ره) یار بی همتای ولایت بود.

وی تصریح کرد: از خداوند رحمان رحیم برای آن شخصیت ملکوتی و عرفانی غفران آمرزش و برای بازماندگان آرزوی سلامتی و سعادت مسئلت دارم و خداوند ان‌شاءالله این عزیز بسیار گرانقدر ازدست‌رفته را که در ماه مبارک رمضان ندای اِرجعی اِلی ربِک را لبیک گفته با شهید این ماه حضرت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) محشور فرماید.
منبع: تسنیم
برچسب ها: گیلانی ، امام ، دیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.