سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف استعدادهای نهفته در آسایشگاه کهریزک

مسئولين آسايشگاه كهريزك توجه ويژه اي به ورزش قهرماني در ميان معلولين دارند وبه معرفي بازيكن تنيس روي ميز و بوچيا به كسب مدالهاي زرين از مسابقات آسيايي و بين المللي اشاره نمود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سيد محمدرضا ميرشفيعي مسئول كميته وزنه برداري و باستاني جانبازان و معلولين كشور و هيئت همراه با حضور در آسایشگاه کهریزک و بازديد از امكانات ورزشي ، بخشهاي محل زندگي معلولين جوان و واحد توانبخشي ، آمادگي خود را براي كمك به راه اندازي و آموزش معلولين جوان براي رسيدن به مدارج قهرماني در رشته هاي وزنه برداري و باستاني اعلام نمودند .

ميرشفيعي  با ابراز خوشحالي از حضور در آسايشگاه خیریه کهریزک گفت : اولين بار است كه در چنين محيطي قرار مي گيرم و مي توانم از نزديك با  استعدادهاي نهفته كسب مقام قهرماني آشنا شوم . اميدوارم بتوانيم با كشف اين استعداد ها و پرورش آنها ، معرفي شدگان را تا سطح قهرماني كشور و تيم ملي همراهي كنيم .

وی  تصریح کرد:آماده هستيم با كار تشكيلاتي منسجم ورزش قهرماني را تا سطوح ملي در ميان معلولين آسايشگاه توسعه دهيم.

میر شفیعی ضمن تجليل از مسئولين آسايشگاه کهریزک در فراهم نمودن امكانات خوب ورزشي براي معلولين افزود: امكانات ورزشي بسيار مناسب ، سالن مجهز و محل تمرينات ورزشكاران در اين مركز ، امكان توسعه ورزش هاي باستاني و وزنه برداري در سطوح عالي را به راحتي فراهم مي كند ، ما نيز آماده هستيم تا با اعزام مربي و كادر آموزشي ، با توانمندسازي معلولين مستعد اين مهم را به سرانجام برسانيم . بنابراين از همين امروز برنامه ريزي براي اقدامات لازم را در دستور كار قرار خواهيم داد .

گفتني است در اين ديدار چند ساعته ، سيد محمدرضا ميرشفيعي را آقايان علي فخرآور مربي تيم ملي وزنه برداري ، رضا موچاني مربي تيم ملي باستاني و سياوش گل عنبري  داور ملي وزنه برداري و باستاني جانبازان و معلولين كشور را همراهي مي كردند كه در همين جلسه تعداد 16 نفر از معلولين جوان براي ارزيابي هاي لازم جهت توانمند سازي رشته هاي ورزشي مذكور به رئيس كميته وزنه برداري و باستاني كشور معرفي شدند . 

انتهای پیام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.