سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفارشات مدارس ممتاز در كارگاه هنري آسايشگاه کهریزک

کارگاه خياطي،آسایشگاه کهریزک در ساختمان توانبخشي از فعالترين بخشهاي كارگاههاي هنري اين واحد است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از جمله ملزوماتي كه در طول سال براي مددجويان ساكن در آسايشگاه مورد نياز است ، انواع لباسهاي مردانه و زنانه اي كه ميبايست در سايزهاي مختلف تهيه و تحويل بخشها گردد . 

همچنين كاركنان بسياري از واحدهاي مختلف آسايشگاه اعم از واحد پرستاري و خدمات ، انتظامات و فضاي سبز ، آشپزخانه و رخشويخانه و ساير واحدهاي فعال در مركز به هنگام اشتغال مي بايست لباس فرم مخصوص به تن داشته باشند كه اين مهم در داخل آسايشگاه و آنهم در واحد كارگاه خياطي ساختمان توانبخشي توليد و تحويل مي گردد .

 به گفته رمضان بابايي استادكار ديرين واحد خياطي كه سالهاست مسئوليت اداره اين بخش فعال را به عهده دارد ، تمامي سفارشات و سايز بندي لباسهاي مددجويان و كاركنان پس از تحويل به اين واحد و تهيه پارچه هاي مورد نياز ، توليد و تحويل بخشهاي سفارش دهنده مي شود .

همچنين از آنجائيكه اين كارگاه توانايي و ظرفيت توليد بيش از اين سفارشات را دارد ، انواع سفارشات مختلف از كارخانجات ، شركتها و مدارس براي ما ارسال كه با همت بلند بانوان نيكوكاري كه استاد كار اين رشته نيز محسوب مي شوند ، برش خورده و توسط مددجويان فعال ما با كمك مربيانشان توليد و روانه مي گردد .

 آقاي بابايي افزود  :امسال هم مطابق سنوات گذشته سفارشات مدارس مختلف تهران ، همانند دبيرستانهاي دخترانه رضوي و آئين روشن ، فضيلت و رضوي و تعدادي از مدارس راهنمايي كه جملگي انها از مدارس ممتاز و نمونه هستند ، به دستمان رسيده كه هم اكنون مشغول توليد سفارشات آنها هستيم تا پيش از شروع سال جديد تحصيلي همه درخواستهاي اين مدارس را به موقع تحويل نمائيم .

 گفتني است واحد هنري خياطي از سال 57 و به همت بانوي محترمه خانم خوش صفت و ياران همراهش با كمترين و ابتدايي ترين ملزومات اهدايي راه اندازي شد ، امروز و با همراهي مستمر ايشان و تيم توانمند همراهشان به يكي از فعالترين بخشهاي توليدي در آسايشگاه تبديل شده تا آنجا كه سالهاست علاوه بر خودكفايي آسايشگاه در توليد لباسهاي مختلف مددجويان و كاركنان ، انواع سفارشات را از بيرون مركز دريافت و با بهترين كيفيت ممكن توسط مدجويان ساكن در آسايشگاه و همراهي مربيان آنها توليد و تحويل مي نمايد .   
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سفارش ، کهریزک ، کارگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.