سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عارف در جمع خبرنگاران:

نسل اول اصلاح طلبی دیگر بازنشسته شده است

محمدرضا عارف گفت: نوع اصلاح طلبی فعلا برایمان مطرح نیست اما نسل اول اصلاح طلبی دیگر بازنشسته شده است و من این مسئله را قبول دارم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا عارف معاون اول رئیس دولت هشتم عصر امروز در حاشیه مراسم ختم والده وزیر ورزش با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون تعریف خود از نوع اصلاح طلبی گفت: نوع اصلاح‌طلبی فعلا برایمان مطرح نیست اما نسل اول اصلاح طلبی دیگر بازنشسته شده است و من این مسئله را قبول دارم.

عارف در ادامه در پاخ به سوالی پیرامون امکان ارائه لیست مشترک از سوی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گراها برای انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: امیدوارم همه بتوانیم همه به یک لیست واحد برسیم.

وی ادامه داد: همه مردم و جریانات سیاسی باید در انتخابات مجلس دهم حضور پررنگی داشته باشند.

عارف در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون فرآیند تاسیس حزب و روزنامه‌اش گفت: این مسئله در کمیته ویژه‌ای در حال بررسی است.

وی در ادامه در  پاسخ به سوالی پیرامون ممنوع التصویر و ممنوع البیان شدن خاتمی اظهار داشت : من عضو شورای امنیت ملی نیستم که در این مورد اطلاعی داشته باشم.

عارف در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون دیدار اخیر کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دیدار اخیر مسئولان نظام با مقام معظم رهبری بسیار دیدار خوبی بود و این دیدارها باعث ایجاد هماهنگی و همدلی می شود و امیدوارم دولت و سایر مسئولان فرمایشات رهبری نصب العین قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نسل ، اول ، اصلاح طلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.