سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: کودتای نافرجام "نقاب"، شکستی دیگر در پرونده سیاه آمریکا ، مراجع قضایی و نیروی انتظامی در مقوله حجاب و عفاف بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنند/آیت‌الله محمدی‌گیلانی بر دستگاه قضایی منت دارند ، شورای نگهبان درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مراجع قضایی و نیروی انتظامی در مقوله حجاب و عفاف بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنند/آیت‌الله محمدی‌گیلانی بر دستگاه قضایی منت دارند



 رئیس قوه قضاییه با تسلیت درگذشت آیت الله محمد محمدی گیلانی رئیس اسبق دیوان عالی کشور، ایشان را «عالمی وارسته و مجاهد» توصیف کرد که از صفات برجسته وممتازی برخوردار بودند.

دولت از نقد منصفانه و محترمانه استقبال می‌کند/ تبعیت کامل دولت از رهنمودهای مقام معظم رهبری
رییس جمهور حمایت قاطع مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده که در این مقطع حساس در خط مقدم یک امر خطیر قرار دارند را موجب تقویت روحیه آنان و تقویت موضعشان در دفاع از آرمان‌های کشور دانست و گفت: امیدوارم دولت با تبعیت کامل از رهنمود‌ها و پاسخگویی به مطالبات ایشان، همواره از این هدایت و حمایت برخوردار باشد.

کودتای نافرجام "نقاب"، شکستی دیگر در پرونده سیاه آمریکا
 در تاریخ هجدهم تیر ماه سال 1359 دولت آمریکا برای پیشبرد اهداف شومش در کشورمان در پی آن برآمد تا با پشتیبانی و حمایت از بقایای رژیم دست‌‌نشانده پهلوی کودتایی در ایران را برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کند.

رئیس قوه قضاییه درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت

 آیت‌الله آملی رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی در گذشت آیت الله محمدی گیلانی رئیس اسبق دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.

مراجع قضایی و نیروی انتظامی در مقوله حجاب و عفاف بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنند/آیت‌الله محمدی‌گیلانی بر دستگاه قضایی منت دارند
 رئیس قوه قضاییه با تسلیت درگذشت آیت الله محمد محمدی گیلانی رئیس اسبق دیوان عالی کشور، ایشان را «عالمی وارسته و مجاهد» توصیف کرد که از صفات برجسته وممتازی برخوردار بودند.

جنگ تروریستی در عراق و جنگ غزه دو روی یک سکه‌اند / روزهای سختی در انتظار اشغالگران و رژیم صهیونیستی

 معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دور جدید جنایات وحشیانه رژيم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت:روزهای سختی در انتظار اشغالگران است و مقاومت فلسطین بار دیگر ماشین جنگی صهیونیست‌ها را به گل می‌نشاند.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله جنتی اقامه می‌شود
 نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله احمد جنتّی برگزار می‌شود.

شورای نگهبان درگذشت آیت‌الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت

 شورای نگهبان در بیانیه‌ای رحلت آیت‌الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت.

بساط بانک‌های سوداگر باید برچیده شود

 نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نظام بانکی سوداگرانه بنگاه‌دار و متخلف در اجرای ماده 34 قانون پولی و بانکی بی‌تردید چنگی به دل ایرانیان به ویژه کارآفرینان، صنعتگران، کارگران و بیکاران نخواهند زد.

تیم مذاکره‌کننده ایران دست دشمنان انقلاب را برای افکار عمومی جهان نمایان سازد

حزب مردمی اصلاحات با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان تاکید کرد: ما فرزندان ایران‌زمین با اقتدار و سرافرازی فریاد بر می‌آوریم که انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.