سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرین روبن تنها کابوس سرمربی تیم ملی آرژانتین

کارشناسان فوتبال معتقدند که آرین روبن تیم ملی فوتبال آرژانتین تنها کابوس سابیا سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری آسا الخاندرو سابیا سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین برای مسابقه تیمش با تیم ملی هلند که در مرحله نیمه نهایی از رقابتهای جام جهانی 2014 برگزار خواهد شد فقط یک کابوس دارد که این کابوس رنگی از جنس حقیقت داشته و کسی جز آرین روبن هلندی نیست.

حقیقتا در بازی مقابل تیم ملی آرژانتین در استادیوم سان پائولو آرین روبن برای تغذیه تیمش و ایجاد شرایط صعود به فینال چه کاری خواهد کرد؟

بسیاری از کارشناسان فوتبال درآرژانتین روبن را خطرناکترین بازیکن حاضر درجام جهانی برزیل قلمداد کرده اند و معتقدند که او به تنهایی جنگی تن به تن با لیونل مسی و هیگوایین در خط حمله خواهد داشت در حال حاضر از دیگر نگرانی‌های آرژانتینی‌ها که می توان ازآن به عنوان یک ضعف برای این تیم یاد کرد به لاوتژی مربوط می‌شود بازیکنی که با توجه به محاسباب صورت گرفته از سرعت کافی برای پوشش دادن در منطقه چپ زمین برخوردار نبوده باید برای اینکه جلوی آرین روبن هلندی را از نفوذ به مناطق حساس بگیرد پرز که جایگزین آنجل دی ماریا مصدوم شده است هماهنگیهای لازم و کافی را داشته باشد.

این در حالیست که شنیده‌ها حاکی از آن است ماکسی رودیگز ازدیگرگزینه‌های سابیا برای قرارگرفتن در مقابل آرین روبن است تا بتواند از منطقه راست زمین کمک بیشتری به پرز کند در مصاحبه‌ای که خاویرماسکرانو با سایت فیفا انجام داد اعلام کرد که تیم ملی فوتبال آرژانتین برای رویاروی با تیم ملی فوتبال هلند از فاکتورهمکاری گروهی و اتحاد جمعی استفاده خواهد کرد تا بتواند به اهداف مورد نظرش دست یابد وی در ادامه تاکید کرد که تیم ملی فوتبال آرژانتین در انحصار لیونل مسی نبوده و هیچیک ازبازیکنان حاضردرتیم منتظر لیونل مسی نخواهد بود و کارشناسی‌هایی که برخی از رسانه های خبری در ارژانتین داشته‌اند و قدرت تیم ملی را یک به 9 اعلام کرده و توان این تیم را فقط در یک نفر خلاصه کرده‌اند درست ندانسته‌ و این نوع نگاه را درمورد تیم ملی فوتبال کشورش اغراق‌آمیز قلمداد کرد.

وی در این خصوص گفت: در برخی از مسابقات لیونل مسی فقط تیم را نجات داده و نمی‌توان این موضوع به وابستگی تیم ملی به این بازیکن مربوط دانست. برعکس من فکر می‌کنم که تیم از مسی حمایت خوبی داشته که موفق به نجات تیم شده است درست اتفاقی که در بازی مقابل بلژیک رخ داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روبن ، فوتبال ، هلند ، کابوس ، کارشناس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.