سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان: روند آماده‌سازی نفت، امیدوار کننده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از وضعیت آماده‌سازی تیمش ابراز رضایت کرد.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مدتی است که تمرینات آماده‌سازی تیم را طبق یک برنامه از پیش تعیین دشه پشت سر می‌گذاریم، بازیکنان روند رو به رشدی از نظر بدنی و فنی داشته‌اند و امیدوارم تا آغاز فصل به 70 درصد آمادگی ذهنی، تاکتیک و بدنی دست پیداکنند، اگر ما بتوانیم مسابقات را با این سطح آمادگی آغاز کنیم می‌توانیم هفته‌های نخست را که از نظر امتیاز گرفتن هفته‌های مهم و حساسی است با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی نفت گفت: نفت در چند فصل گذشته همیشه جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی در مسابقات بوده فکر می‌کنم که نفت دارای شخصیت شده، شخصیت باشگاهی و تیمی، عاملی که برای کسب موفقیت یک باشگاه فوتبال لازم و ضروری است، نفت شرایط و پتانسیل رشد و رسیدن به عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر ایران را دارد.

وی افزود: در فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی داشتیم، شاید بتوان گفت که تاحدی به خواسته‌هایمان دست پیدا خواهیم کرد، البته هنوز فرصت زیادی داریم تا بازیکنان مدنظر خودمان را جذب کنیم. البته یک نکته را نباید فراموش کرد، داشتن بازیکنان با کیفیت نقطه قوت یک تیم است، اما از آن مهم‌تر یکدست بودن و نظم تاکتیکی داشتن آن تیم است.

هدف اول من و همکارانم در کادر فنی تیم رسیدن به نظم تاکتیکی است.

لازم به ذکر است تیم فوتبال نفت تهران قرار بود فردا برای برپایی یک اردو آماده‌سازی راهی گور ترکیه شود که برگزاری این اردو در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.