سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

برخورد جدی با تخلفات عمرانی در شهرداری رودهن

شهردار رودهن گفت :تحول در بخش پلیس ساختمان شهرداری رودهن مقدمه ای برای افزایش دامنه نظارت بر فعالیت های عمرانی و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز است .

مهرداد حنیفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت سیستم حمل و نقل در این منطقه گفت :شهرداری رودهن در بخش ساماندهی به سیستم حمل و نقل و رفع گره ترافیکی ایجاد پارکبان و احداث پارکینگ و از سوی دیگر پارک ماشین ها به شکل افقی را در حاشیه مسیر های اصلی این شهر در دستور کار دارد .

شهردار رودهن با اشاره به طراحی راههای دسترسی محلی به خیابانهای اصلی را طرحی در دست مطالعه به منظور کاهش بارترافیکی در رودهن خواند و تصریح کرد : افق شهرداری رودهن در بحث حمل و نقل بازگشایی گره ترافیکی منطقه با ابزار نگاه درست و کارشناسی است .

حنیفی در پاسخ به سئوالی پیرامون ساخت و ساز های غیر مجاز در رودهن و نقش شهرداری در کنترل تخلفات عمرانی در منطقه ، اضافه کرد : بخش عمده ای از ساخت و ساز های غیر مجاز با برخورداری از شکلی گسترده در شهر رودهن با برخورداری از قدمتی طولانی به گذشته و مدیریت های سابق برمی گردد .

شهردار رودهن در ادامه این مطلب افزود : شهرداری رودهن با همکاری و تعامل با شورای اسلامی دوره چهارم با طرح و اجرای برنامه های نظارتی قوی در حد توان جلوی ادامه رشد ساخت و ساز های غیر مجاز را در منطقه گرفته است .

حنیفی در پایان خاطر نشان کرد : زمانی که بنده مسئولیت را قبول کردم ساختار پلیس ساختمان در شهرداری رودهن تغییر کرد و با تلاش مضاعف و رساندن تخریب و برخورد با اینگونه فعالیت های غیر قانونی عمرانی به مرز 80 درصد و معرفی متخلفین به کمیسیون ماده 100 آمار خوبی را در این رابطه ارائه خواهیم کرد .

شایان ذکر است کهن شهر رودهن با 40 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شرق استان تهران واقع شده است./ش/ن


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.