سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت عمومی مشارکت در طرح سفره های مهربانی هلال احمر

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همنوا با نغمه های ملکوتی ماه مبارک رمضان در تکریم و اطعام نیازمندان روزه دار،با مشارکت خیرین،داوطلبان و مردم نیکوکار ،5 هزارسفره مهربانی را در سراسر کشور می گستراند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این طرح در راستای اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر در تامین احترام انسان ها و تکریم نیازمندان روزه دار  به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش هموطنان خیر و نیکوکار می توانند کمک های غیر نقدی خود را  به مراجع به مراکز و شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تحویل و یا کمک های نقدی خود را برای مشارکت در تامین و برگزاری این سفره ها به شماره حساب جمعیت هلال احمر با عنوان کمک های خیریه با موضوع خاص نزد شعب بانک ملت و یا به حساب متمرکز 42/000/000/15 (شناسه 08/1) به نام سازمان داوطلبان واریز نمایند و از ثواب و فیوضات معنوی این امر خداپسندانه و خیرخواهانه بهره مند شوند.

یادآور می شود نیازمندان و بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانواده یا خانواده های بی سرپرست، ایتام و خانواده های کم برخوردار مناطق محروم، آسیب دیدگان در مناطق زلزله زده، خانواده های زندانیان و محرومان، معلولان، سالمندان و از کار افتادگان از جمله جامعه هدف و بهره وران اين طرح ملي در ماه رمضان هستند.
 
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.