سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فان خال:حریف ما تیم آرژانتین است نه فقط مسی

سرمربي تيم ملي فوتبال هلند در آستانه مصاف بامداد امروز برابر آرژانتين تاکيد کرد ، تيمش بايد در ديدار امشب کل تيم حريف را در نظر بگيرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، لوييس فان خال گفت :«ما با تيم آرژانتين بازي مي کنيم نه فقط ليونل مسي و اينکه بخواهيم بيش از اندازه انرژيمان را صرف مهار مسي کنيم خطرناک است.»

فان خال که از هفته آينده و در پايان جام جهاني هدايت تيم منچستريونايتد را بر عهده مي گيرد ، افزود:« ما استراتژي خوبي را براي مقابله با تيم آرژانتين و نه فقط مهره هاي شاخص آن آماده کرده ايم و بنابراين آماده رويارويي با تيم آرژانتين و بازيکنانش هستيم.
 
مسي بهترين بازيکن جهان شناخته شده است و براي اين انتخاب دلايل زيادي وجود دارد.وقتي بازيکني گل هاي زيادي به ثمر برساند ، ارزش مضاعفي پيدا مي کند.اما در مهمترين عرصه فوتبال جهان او هميشه برترين نبوده است.
 
او اغلب در ديدارهاي ملي با مشکل مواجه بوده است و سعي مي کند تا اين تصور از خود را در اين جام عوض کند.ما مي خواهيم مسي را متوقف کنيم.بنابراين اين يک رقابت جدي است.»

تيم آرژانتين تلاش مي کند تا پس از 24 سال به فينال برسد اما تيم هلند که در دوره قبل در فينال مغلوب آرژانتين شد ، به دنبال اولين قهرماني در تاريخ خود است.

فان خال 62 ساله تاکيد کرد قصد ندارد در مورد اين بازي پيشداوري کند.وي افزود‌:«‌فکر نمي کنم در اين بازي تيمي بخت مسلم صعود تلقي شود.در مرحله نيمه نهايي تيم ها همگي در يک سطح هستند.

اما با توجه به نتايج نيمه نهايي و يک چهارم نهايي من بخت دو تيم را 50 - 50 مي دانم.ما فقط به کمي شانس نياز داريم تا روي اين سکه به سود ما بچرخد.»

فان خال از مردم هلند خواست تا اجازه دهند کودکانشان اين ديدار را که به وقت هلند در ساعت 22 برگزار مي شود را ببينند.فان خال گفت :«‌اين عادلانه نيست که بچه ها را از تماشاي اين موقعيت استثنايي محروم کنيم.من هميشه اجازه مي دادم کودکانم مسابقات مهم را در ساعات ديرهنگام تماشا کنند.
 
وقتي تاثير جام جهاني بر عرصه جهاني را متوجه شويد ، اينکار را خواهيد کرد.دانش آموزان در حال حاضر در تعطيلات تابستاني هستند و من فکر نمي کنم لازم باشد آن ها را تا اين حد محدود کرد.آن ها هم اضطراب اين بازي را دارند و به راحتي نمي خوابند زيرا مي خواهند بدانند تيم هلند نتيجه بازي را برده يا باخته است؟»
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
mostafa
۰۸:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۳
تیم اول ایران دوم المان بقیه تیم ها هیچ