سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درماه مبارک؛

کاهش نسبی رونق بازار "لوازم خانگی"

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مواد غذایی در ماه رمضان از بازار گرمی و نوسان ضعیفی برخوردار است افزود: بازار لوازم خانگی در آستانه ماه مبارک از رونق بسزایی برخوردار نیست.

محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزود: با نظارت سیستماتیک و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها با فرهنگ‌سازی در مصرف می‌توان بازار لوازم خانگی را با تعدیل بخشی-بین عرضه و تقاضا کنترل کرد.
 
سعیدی با بیان اینکه باید در نظام بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود و جلوی نوسانات و رکود گرفته شده تصریح کرد: با تعادل بخشی بین عرضه و تقاضا نوسان قیمتی کنترل و با هدایت و نظارت مسئولان در بازار افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
 
نماینده مردم آذرشهر/اسکو در مجلس اظهار داشت: یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت لوازم خانگی میزان عرضه است و مباحث مربوط به تعرفه‌های گمرکی.
 
دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: استفاده و میزان تقاضای لوازم خانگی در فصول مختلف متفاوت است و افزایش میزان تقاضا می تواند در قیمت ما تاثیرگذار باشد.
 
وی یادآور شد: علاوه بر موارد فوق واردات قطعات، مواد اولیه و؟؟؟ از خارج کشور و مسائل ارزی و برخی از موضع‌گیری‌های مسئولان دولتی می‌تواند در نوسان قیمت لوازم خانگی موثر باشد.
 
سعیدی در ادامه خاطرنشان کرد: تحولات منطقه‌ای، مشکلات پیش روی صادر و نقدینگی و جلوگیری از آن می‌تواند در عدم رونق بازار تولید و عرضه لوازم خانگی تاثیرگذار باشد.
دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در حال حاضر در بازار لوازم خانگی تغییری در صحبت اصلاح وضعیت دیده نمی‌شود.  
انتهای پیام/

برچسب ها: لوازم خانه ، خانه ، برقی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.