سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

رئیس هیئت شنای استان انتخاب شد

یعقوب کشاورز با کسب 15رای از 18 رای مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت شنا شیرجه و واترپلو اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو یعقوب کشاورز تنها گزینه ریاست این هیئت امروز با رای اعضای مجمع به مدت چهار سال به این سمت انتخاب شد که رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز ریاست برگزاری این مجمع انتخاباتی را به مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تفویض کرده بود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل با بیان گوشه‌ای از بیوگرافی و عملکرد خود در مدت پنج ماه مسئولیت سرپرستی این هیئت اظهار داشت: این هیئت با مشکلات و وضعیت نابسامانی روبه‌رو بود به طوری که در این مدت سرپرستی توانستیم 20 میلیون تومان بدهی هیئت را پرداخت کرده و 10 تا 15 میلیون تومان نیز در حساب هیئت منابع اعتباری پیش‌بینی کنیم.

یعقوب کشاورز با یادآوری اینکه در جذب اسپانسرها که مشکل اصلی اکثر هیئت‌های ورزشی است در این مدت رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم تا جذب اسپانسر به شکل مفید و موثر انجام شود، گفت: با تشکیل کمیته فنی و همچنین انتخاب نائب رئیس، هیئت شنای بانوان را نیز فعال کردیم تا شنای بانوان که سال‌ها راکد بود فعالیت خود را از سربگیرد.

وی ضرورت تقویت و توسعه بحث آموزش و استعدادیابی را در رشته شنا یادآور شد و تصریح کرد: فعال کردن استخرهای شنای راکد، استانداردسازی آنها و برگزاری مسابقات شهرستانی از جمله رویکردها و برنامه‌ریزی‌های ما است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل ادامه داد: با تشکیل کمیته فنی تلاش می‌کنیم تا سالانه دو بار مسابقات و اردوهای ورزشی را برگزار کنیم و در کنار آن سعی خواهیم کرد تا مسابقات و برنامه‌های اجرایی در سطح‌بندی سه‌گانه رخ بدهد تا با تشکیل تیم منتخب در رشته شنا و شیرجه جایگاه اردبیل را در مسابقات مختلف ارتقا دهیم.

کشاورز از برگزاری کلاس‌های ارتقای مربیگری و داوری خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر 144 نفر مربی در این سه رشته فعالیت می‌کنند که ما در برنامه تقویم سالانه خود سعی داریم از ظرفیت این مربیان در آموزش گروه‌های سنی پایه استفاده کنیم.

وی همچنین از احداث استخر کودکان، فعال کردن کمیته شیرجه و واترپلو، دعوت از استاد برجسته شنا و پدر این رشته عسگری برای برگزاری دوره‌های آموزشی و اهمیت استعدادیابی در رشته واترپلو با همکاری آموزش و پرورش را حیاتی خواند و خواستار توجه و توسعه اداره کل ورزش و جوانان به این هیئت کمتر توسعه یافته شد.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، انتخاب ، رئیس ، هیئت ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.