سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجرای طرح ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری کاشان به شهروندان

مدير واحد آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان از پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو در دفاتر پیشخوان دولت به عنوان یکی از خدمات جدید این شهرداری خبر داد.

مجتبی رموزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،گفت:این اقدام شهرداری با هدف ارائه تشکیل شهر الکترونیک، توسعه خدمات الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و صرفه جویی در وقت و هزینه در سال اقتصاد و فرهنگ انجام می شود.

وی افزود: کاهش زمان سرويس دهي به شهروندان، سهولت، دقت و افرایش سرعت در پرداخت عوارض خودرو، پاسخگویی صادقانه به شهروندان در اجرای نظام خدمات الکترونیک به منظور ارتقای سرعت، صرفه‌جویی در زمان و وقت از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

به گفته وی، در مراحل اولیه اجرای این طرح شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، نزد کارشناسان فني اقدام به پرداخت عوارض خودرو کنند.

مدير واحد آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان اظهارداشت: در مراحل بعدی اجرای طرح الکترونیکی ارائه خدمات این شهرداری به شهروندان علاوه بر پرداخت عوارض خودرو، پرداخت عوارض نوسازی، صنفی و همچنین ثبت درخواست های شهرسازی نیز با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام خواهد شد.

انتهای پیام./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.