سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

انتشار کتاب "نوای عشق و روزهای خوش زندگی"

دو کتاب نویسنده کاشانی در حوزه دفاع مقدس با عناوین "نوای عشق"و "روزهای خوش زندگی" چاپ شد.

حجت الاسلام ماشاالله صديقي، مولف این دو کتاب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: کتاب "روزهای خوش زندگی" توسط نشر سازمان حفظ ارزشهای دفاع مقدس منتشر در 206 صفحه و با تیراژ 2 هزار نسخه چاپ شد .

وی، افزود: موضوع این کتاب خاطرات دفاع مقدس از روزهای حضور وی در جنگ تحمیلی و عملیات های مختلف والفجر مقدماتی، رمضان، خیبر، کربلای 5 و عملیات والفجر4 در سالهای 60 تا 67 است.

به گفته وی، در این کتاب خاطرات خود از زمان حضورش در جبهه های جنگ تحمیلی با همرزمان شهیدش در مناطق عملیاتی شلمچه، پاسگاه زید، کله قندی در غرب، کانال ماهی گیری در جنوب و منطقه خیبر را مستند نگاری کرده است.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه آزاد اسلامي كاشان افزود:علاوه بر خاطرات روزهای جبهه و جنگ تصاویر شهدا و همرزمان مولف در عملیات های نامبرده نیز ضمیمه کتاب شده است.

حجت الاسلام صديقي اظهارداشت:شهیدان حسین خرازی سردار بزرگ خیبر، غلامرضا آقاخانی، نادر حاج هاشمی، حسین سعیدی پور، سید محمد و ماشالله جان جانی و محمد کوه کن تعدادی از همرزمان شهیدش هستند که در این کتاب از نام و خاطرات آنها در درگیری با دشمن یاد شده است.

وی در ادامه از چاپ کتاب "نوای عشق" خبرداد و گفت: این کتاب نیز با موضوع مستندنگاری دکلمه های وی که در مورد شخصیت و معرفی 76 شهید منطقه فین کاشان بیان شده به چاپ رسیده است.

به گفته وی، این کتاب در 250 صفحه با تیراژ یک هزار جلد توسط انتشارات یاران مهدی(عج) به چاپ رسیده است.

گفتنی است حجت الاسلام ماشاالله صدیقی در مجموع با دو کتاب "نوای عشق" و "روزهای خوش زندگی" 6 کتاب دیگر نیز با موضوعات متنوع فرهنگی، مذهبی، ادبی از جمله «تقابل اندیشه ها در کربلا، اولین نسیم عرفان در مورد خطبه متقّین نهج البلاغه، ماه وصال در مورد ادعیه 30 روز ماه مبارک رمضان، سلطان علی بن باقر(ع) مقتدای فین، عطر معراج در مورد ادب و آداب نماز و دو فرشته زن و مرد» را تاکنون به چاپ رسانده است.

وی علاوه بر انتشار 8 کتاب یادشده و چاپ مقالات، سه کتاب سروده های شعری ارزشمند خود را نیز شامل «مجموعه دیوان اشعار عرفانی و مذهبی با عنوان صلای عشق با 4 هزار بیت در قالب غزلیات و مثنویات ، ترکیب بند 300 بیتی اردهال در قالب و اوزان دوازده بند محتشم کاشانی و مثنوی آخوند کاشی در 90 بیت را به زیور طبع آراسته است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.