سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنالیزی بر عملکرد مسی تا به این جای جام

لیونل مسی بازیکن تیم ملی آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2014 از نظر آماری جزو یکی از سه بازیکن برتر جام بیستم بوده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که گذشته پرفراز و نشیب او در تیم ملی آرژانتین فراموش شود. 
مسی در بازی آخر تیمش در مقابل بلژیک مانند بازی‌های دیگرش یک فوق ستاره نبود اما باز توانست برای تیم خود تأثیرگذار باشد. 
مسی در این بازی 52 ضربه به توپ داشت، 2 شوت به سمت دروازه، 5 درلیل صحیح زد و 2 بار نیز در زمین تکل رد، 86 درصد از پالی‌های مسی مقابل بلژیک سالم بود.
  چهار نمایش درخشان: مسی توانست در چهار بازی اولش در مسابقات جام جهانی 2014 خیلی خوب ظاهر شود و این آمار را تا قبل از قرارگرفتن مقابل تیم بلژیک برای تیم آرژانتین حفظ کرده بود. 
مسی توانست 4 گل در 4 بازی اول خود به ثمر برساند. او دریبل به همراه آرین روبن و جیمز رودریگز از برترین‌های جام بیستم بودند. 
مسی در مقابل تیم بوسنی نیز 97 ضربه به توپ زد و 7 بار موفق به دریبل زنی شد. او در بازی با بوسنی 4 شوت نیز به سمت دروازه‌بان این تیم زد و توانست یک گل را برای خود ثبت کند.  مسی مقابل تیم ایران نیز یک ستاره ظاهر شد و او توانست 68  ضربه به توپ بزند و 7 باز نیز موفق به زدن دریبل سالم شد او در این بازی 6 شوت زد که موفق به زدن یک گل در دقایق پایانی این دیدار شد. 
مسی در بازی مقابل نیجریه توانست بهترین بازی‌اش را برای تیم آرژانتین انجام دهد و او در این بازی 44 ضربه به توپ داشت و 4 بار نیز شوت زد که توانست 2 گل برای تیم خود در این دیدار بدست آورد او در بازی با نیجریه مناسب‌ترین عملکرد و بهترین بازیکن زمین شد.
 مسی مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی بازهم ستاره تیمش بود که 94 ضربه به توپ داشت و 7 دریبل سالم را در این دیدار ثبت کرد و 2 شوت به سمت دروازه‌بان این تیم زد و تنها توانست یک پاس گل را برای دی ماریا ارسال کند.
 مسی در این جام جهانی 2014 از بهترین‌ها بوده او تا به اینجا با عملکرد مناسب خود جزو بهترین بازیکنان آرژانتین در جام بیستم قرار دارد.  انتهای پیام/    
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.